Hockey eller basket?
Forum > Off Topic > Hockey eller basket?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hockey tror jag...
29 nov, 2011 22:41 |
|
mitchan
Lärare |
29 nov, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
Internet ♥
29 nov, 2011 22:44 |
|
mitchan
Lärare |
29 nov, 2011 22:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Oj vad svårt.
Hockey! Det är ändå den sporten som jag haft enklast att följa genom åren och den är inte det minsta tråkig. Basket var superkul att utföra men jag har inte växt upp i den omgivningen som sysslar med sporten så det har aldrig blivit att jag upplevt sporten annat än genom tvn, skolans idrott och mangaserier ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 nov, 2011 22:47 |
|
Schompe
Elev |
Hockey! ♥ Har lirat sen jag var 9 år ungefär. Men basket, nee. Är för kort och lyckas alltid få bollen i skallen
30 nov, 2011 12:47 |
|
IamAK
Elev |
basket. kan fan inte ens spela hockey...
30 nov, 2011 15:02 |
|
Twix
Elev |
BASKET! Hockey förknippar jag bara med skador... Det är i alla fall det som händer när jag är ute på isen...
30 nov, 2011 16:44 |
|
smörbyttan
Elev |
20 apr, 2015 15:39 |
|
frida longbottom
Elev |
20 apr, 2015 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen