Er signatur
Forum > Off Topic > Er signatur
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salle
Elev |
haha kolla många gånger på lucius när han lyger bakåt det ser ut som om att han stannar i en ställning och flyger
28 nov, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha en signatur men jag vet inte om den är tillåten här :c
28 nov, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Har mina favoriter, PistolShrimps
Blondie & Brownie, Bob & JosephNigelWilliamAlfredBenjaminWellington, Mark & Bill, Melissa & Jo .. Ja ni fattar, vad dom än är, är dom hur galna och sköna som helst xD 28 nov, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har... OMFG JAG HAR NÅGON RANDOM TINTIN-BILD PÅ MIN SIGNATUR ♥ ♥ TAAAA BOOORT DEEEN Blev sjuk när jag såg den poor me :c Kolla, jag köpet trollstav 28 nov, 2011 18:46 |
|
Pixie
Elev |
1. Massa Pixi-gnomer och Neville, fin bild : D
2. Voldie o Harry som krälar efter elderwand. Ser lite ut som sniglar. 3. Draco with the mirror. Han är ju såååå snygg där ♥ 4. Mitt namn på pottermore grönt, eftersom jag är en slytherin där med. Och att det är en fin färg.
28 nov, 2011 18:53 |
|
Danzi
Elev |
28 nov, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: 1. Massa Pixi-gnomer och Neville, fin bild : D 2. Voldie o Harry som krälar efter elderwand. Ser lite ut som sniglar. 3. Draco with the mirror. Han är ju såååå snygg där ♥ 4. Mitt namn på pottermore grönt, eftersom jag är en slytherin där med. Och att det är en fin färg. ♥ 28 nov, 2011 18:57 |
|
Borttagen
|
Jag har Ron som tror att han klarar av fiendfyre xD brukar ha gifar på Harry Potter, miss A eller Girls' Generation.
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av mitchan: Skrivet av expelliarmus: alltsååå jag har tänkt göra egen photoshopsignatur också men har aldrig orkat/kommit på nåt fint... temaJag gör alla mina signaturer själv i photoshop! :'> haha Jag brukar köra HP-inspirerat, men just nu (ehe, alltid...) så fangirlar jag så extremt mycket på Derek/Meredith så det fick bli en på dom :'> Jag saknar hur MerDer var innan 28 nov, 2011 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har... OMFG JAG HAR NÅGON RANDOM TINTIN-BILD PÅ MIN SIGNATUR ♥ ♥ TAAAA BOOORT DEEEN Blev sjuk när jag såg den poor me :c Kolla, jag köpet trollstav HAHHAAHHAHAHA LOLOLOLOL *dagens garv* 28 nov, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har... OMFG JAG HAR NÅGON RANDOM TINTIN-BILD PÅ MIN SIGNATUR ♥ ♥ TAAAA BOOORT DEEEN Blev sjuk när jag såg den poor me :c Kolla, jag köpet trollstav what den bilden är ju grym och det är ju tintin också... jag har en bild på harry och the golden snitch! 28 nov, 2011 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen