Konsert
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Solkatten: ha INTE tjocktröja du kommer DÖ Är det varmt där inne? xD Skulle nästan tro det, vill ju inte ha på mig värsta tjocktröjan ^^ Fast man står nog inte direkt still ^^ alltså på riktigt, dansar publiken ens LITE blir det hur sjukt varmt som helst. bastu. lovar. speciellt om man är mitt i publiken liksom! ![]()
28 nov, 2011 17:55 |
|
MusikNonStop
Elev |
Säger som det andra: någonting bekvämt som du trivs i.
28 nov, 2011 17:55 |
|
Solkatten
Elev |
Jedward konsert
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen