Snö i år??
Forum > Off Topic > Snö i år??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fenrir
Elev |
28 nov, 2011 17:07 |
|
mitchan
Lärare |
28 nov, 2011 17:09 |
|
Solkatten
Elev |
Här brukar snön komma sent
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 17:18 |
|
Pixie
Elev |
28 nov, 2011 17:20 |
|
LauraTree
Elev |
det blir ingen riktig jul utan snö!!
jag vill ha snö NU, mitt skidläger blev inställt den här veckan för att det inte finns nån snö 28 nov, 2011 17:22 |
|
Solkatten
Elev |
Blir alltid så avundsjuk på alla som har och sur på alla som hatar snö
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 17:22 |
|
Draken Norbert
Elev |
Är snö uppåt just nu, men iochmed stormen fick vi väl ingen snö antar jag.
Btw, jag bor i Hultsfred, Småland och här är det ingen snö så långt ögat kan se..
28 nov, 2011 17:24 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Solkatten: det är FINT. i BÖRJAN. Blir alltid så avundsjuk på alla som har och sur på alla som hatar snö när snön just lagt sig och det snöar lugnt med stora flingor och varenda liten gren på alla träd har ett vitt täcke. det är fint. (och personligen tycker jag frost på små löv och bär och grenar är det bästa för jag är allt för närildsfotografi. haha.) men det HÅLLER INTE alls länge. det blir jättesnabbt fult och jobbigt med stora hårda äckliga snöhögar och BRUN HEMSK SLASK. och så är det KALLT. ![]()
28 nov, 2011 17:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Solkatten: det är FINT. i BÖRJAN. Blir alltid så avundsjuk på alla som har och sur på alla som hatar snö när snön just lagt sig och det snöar lugnt med stora flingor och varenda liten gren på alla träd har ett vitt täcke. det är fint. (och personligen tycker jag frost på små löv och bär och grenar är det bästa för jag är allt för närildsfotografi. haha.) men det HÅLLER INTE alls länge. det blir jättesnabbt fult och jobbigt med stora hårda äckliga snöhögar och BRUN HEMSK SLASK. och så är det KALLT. Visst det är jobbigt sen i mars/april, men nu i december/januari ♥3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 17:29 |
|
expelliarmus
Elev |
28 nov, 2011 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen