Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!
Forum > Harry Potter > Hejhallå ni som är intresserade av framtiden! kolla in min idé!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonkss
Elev |
28 nov, 2011 16:55 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Det vore jättekul. Synd att man måste ha 1500 namnunderskrifter (måste inte vara medlemmar) för att få starta ett parti. Men om vi är flera som delar på det så går det nog.
Hur som helst så finns det nog ett antal bra grejer vi kan göra... Jag kan nog komma på ett antal bra politiska frågor att jobba med. Men vissa här är ju över 18 år. Om de börjar bilda partiet, så kan ju vi komma med våra åsikter, och gå med när vi blir äldre... 28 nov, 2011 17:15 |
|
kakan42
Elev |
ja håller med
28 nov, 2011 17:16 |
|
joel9324
Elev |
28 nov, 2011 17:50 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
Låter bra det, hör aver när ni blir 18 så startar vi ett
Jag är 20 år men väntar på er ♥ 28 nov, 2011 18:13 |
|
basiliskens bror
Elev |
28 nov, 2011 18:14 |
|
Pixie
Elev |
28 nov, 2011 18:17 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Solkatten: Fett kul xD Luna.Lovegood Tror du inte att det finns fler än 1500 som också är Harry Potter fans? Joo då, men det gäller att HITTA 1500 HP-fans som är myndiga... (är nog en fördel om de är) eller tänker du gå en hel dag på stan och fråga ALLA om de är HP-fans?? Känns inte det som att det skulle reta folk? 28 nov, 2011 18:21 |
|
bluebirdflies
Elev |
Såklart
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 28 nov, 2011 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen