Systrar.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
28 nov, 2011 10:44 |
|
Borttagen
|
^Syskon är najs!
Men när telfonen ringer vid 02.30 är min första tanke "vilken jävla idiot ringer nu" XD 28 nov, 2011 10:45 |
|
expelliarmus
Elev |
^ HAHAHA yeh!
Ungefär samma sak som när det kommer in småbarn och hoppar i ens säng kl 06.00 en lördagmorgon när man har gått och lagt sig vid 05.00-tiden.... -.-
28 nov, 2011 10:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ^ HAHAHA yeh! Ungefär samma sak som när det kommer in småbarn och hoppar i ens säng kl 06.00 en lördagmorgon när man har gått och lagt sig vid 05.00-tiden.... -.- Lås på dörren = kärlek! =) 28 nov, 2011 10:50 |
|
Borttagen
|
Det är nästan värre!
Min syster var faktiskt i ett så pass desperat läge att det är okej att ringa och be om hjälp. Imorse var det ju befogat med, när ett träd har ramlat över huset är det ju min plikt som äldst hemma att försöka fixa upp saker XD 28 nov, 2011 10:50 |
|
expelliarmus
Elev |
Yvja Haha, nä! Det överlever jag utan! Nu inträffar inte sånt så ofta då dom flesta har kommit över "busåldern". Nu har dom lärt sig att respektera mig på ett annat sätt. Om jag ber dom att inte gå in på mitt rum så gör dom det inte! Fast snart växer väl den tjejen som är 7 månader upp och blir ett bustroll!! Haha, det tar aldrig slut
Nessilini Hahah, det lät ju... skoj xD
28 nov, 2011 10:56 |
|
Borttagen
|
expelliarmus Det fick mig att stiga upp i vettig tid i alla fall. Ingen skada skedd som tur var.
28 nov, 2011 10:58 |
|
Borttagen
|
Sånt till hör familjelivet?
28 nov, 2011 11:35 |
|
expelliarmus
Elev |
28 nov, 2011 11:41 |
|
Borttagen
|
^Speciellt inte att bli väckt när man inte skall två nätter i rad
28 nov, 2011 11:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen