(underligt) snygga människor bildtråd!
Forum > Off Topic > (underligt) snygga människor bildtråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Ginnyy: jag vill inte vara någon hemsk glädjedödare nu eller så, men vad är det som gör att dessa människor inte lika gärna kan vara i den andra tråden? Det finns ju inga regler för vad man tycker är snyggt och jag är rätt säker på att alla i den tråden inte följer "Justin Bieber-snyggnormen" Precis min tanke haha!
28 nov, 2011 17:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Ginnyy: jag vill inte vara någon hemsk glädjedödare nu eller så, men vad är det som gör att dessa människor inte lika gärna kan vara i den andra tråden? Det finns ju inga regler för vad man tycker är snyggt och jag är rätt säker på att alla i den tråden inte följer "Justin Bieber-snyggnormen" Jo men man kan ju dela med sig av de "snygga människorna" i båda trådarna, men om man nu "letar" efter något specielt så kanske det är lättare att gå till den här tråden om man vill se något sånt här. Trådarna är ju till för att man ska kunna läsa inte bara skriva. 28 nov, 2011 18:52 |
|
childhoodlight
Elev |
28 nov, 2011 18:54 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^
Visserligen, äh jag vet inte let's not start a fight or something. 28 nov, 2011 19:00 |
|
childhoodlight
Elev |
Hahaha men bara för att man inte har samma åsikter betyder det ju inte att man ska bråka över det, no worries :>
28 nov, 2011 19:01 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Nej nej, det är bara jag som är lätt retlig idag så och jag känner inte för att skälla ut dig utan anledning.
28 nov, 2011 19:17 |
|
mitchan
Lärare |
kan vi inte tolka tråden som typ att man själv tycker personen i fråga är snygg men själv inte vet riktigt VARFÖR på grund av att det inte är ens smak egentligen?
in that case: ![]() SO PRETTI ![]()
28 nov, 2011 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen