Livejournal? :D
Forum > Off Topic > Livejournal? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Jag känner samma sak nu, ville skriva mer fanfiction men måste skriva klart en tenta först :c
without something there is no nothing 28 nov, 2011 09:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har knappt förstått vad det är för något men en kompis tycker tydligen att jag borde ha det för att enklare kunna följa information kring japanskt drama och film.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 nov, 2011 09:54 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså i det stora hela är det ju en blogg-community typ, och man kan joina olika s.k. communities= grupper och följa inlägg där, posta sina egna inlägg osv. Jag älskar det för att man kan hitta likasinnande på ett enkelt sätt
without something there is no nothing 28 nov, 2011 10:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
oooooh låter farligt, speciellt när jag ännu inte har tagit mig igenom TRE böcker.
Men det är nästan så att skall kolla upp det framöver ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 nov, 2011 10:22 |
|
Li
Biträdande rektor |
Uppar lite smått igen
without something there is no nothing 28 nov, 2011 18:51 |
|
Borttagen
|
^ Ginny/Neville var jättebra! Kommer det fler kapitel, eller är det slut där?
28 nov, 2011 19:06 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: ^ Ginny/Neville var jättebra! Kommer det fler kapitel, eller är det slut där? Nja just den var mest en one-shot XD men det var ganska roligt att skriva, kanske skriver mer! without something there is no nothing 28 nov, 2011 19:08 |
|
Ida S
Lärare |
Okej, jag HAR faktiskt Livejournal ._. men... jag är inte på det klara med hur jag vill ha den än så just nu fungerar den som dagbok, där jag inte ens publicerar alla inlägg offentligt x) men... ja.
"we live together, and harry does all the cooking." 28 nov, 2011 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen