Ey skåningar, lever ni?
Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
^ Hahah, that so much! 8D
wolfstar deserved better. 27 nov, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
Gud vad paff jag blev när du hade gjort den här tråden Ida! XD
Här i Uppsala blåser det ju sjukt mycket OwO 27 nov, 2011 17:47 |
|
MonsterCookie
Elev |
^hahaahah xDD
Eller huur o..o DE FICK STÄLLA IN VÅRA FYRVERKERIER D': wolfstar deserved better. 27 nov, 2011 17:48 |
|
Borttagen
|
Bor i Blekinge, och här blåser det sjukt mycket! det är orkan, tror inte att det blir någon skola imon
27 nov, 2011 17:49 |
|
lillamymin
Elev |
DET BLÅSER FÖRFÄRLIGT MYCKET!!!!
Det är typ regnstänk överallt och ja, det är storm. Och nej, vi lever inte. Inte jag i alla fall. För det är typ halvt omöjligt att gå ut Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 27 nov, 2011 17:57 |
|
Hotissue
Elev |
:| Bor också i Stockholm men... tycker inte det blåser sådär förfärligt mycket..
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
27 nov, 2011 17:58 |
|
Jossi
Elev |
27 nov, 2011 17:58 |
|
evut
Elev |
Var ute och red idag mitt ute i skogen haha, överlevde. Hästen hoppade undan en enda gång trots vädret så det gick finfint.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
27 nov, 2011 18:12 |
|
Bombarda
Elev |
Det är kallt, blåsigt! va mer kan man säga? Det är jäkligt mysigt
sitter och dricker glögg och äter pepparkakor ;P Kärlek till alla! 27 nov, 2011 18:15 |
|
mitchan
Lärare |
det var jätteblåsigt här inatt och ett träd typ ramlade över vägen så man kunde inte åka runt mitt.. område. haha.
nu är det inte alls så farligt ~ ![]()
27 nov, 2011 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen