Maraton - tips på mat osv?
Forum > Harry Potter > Maraton - tips på mat osv?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Om ni ska se alla filmerna så måste ni börja riiiktigt tidigt
![]() ![]()
27 nov, 2011 22:52 |
|
Carneol
Elev |
Oj jösses, vi ska iofs köra två dagar, fredag och lördag!
27 nov, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
åhh! Vill också ha harry potter maraton. Det suger att jag inte har någon vän i verkligheten som är lika potterhead like mee
27 nov, 2011 23:02 |
|
adliitam
Elev |
27 nov, 2011 23:23 |
|
Weasley<3
Elev |
Jag o en kompis ska nog också ha HP-maraton snart. Men vi måste nog också dela upp det på två dagar. Det är bra för vi gillar att baka cupcakes så vi kan göra HP-inpirerade sådana(=
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 28 nov, 2011 10:16 |
|
tite
Elev |
VAD TUFFA BILDER!
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 28 nov, 2011 11:50 |
|
Carneol
Elev |
Idag gjorde jag brev, eller inbjudan då till alla som ska komma hem till mig. Det blev väldigt bra, och i det riktiga brevet är det underskrivet av McGonagall, men ist skrev jag dit mitt namn, skitnajs!
28 nov, 2011 19:10 |
|
LoonyMe
Elev |
Jag har äntligen fått med mig en kompis på ett HP-maraton♥ Vi tänkte börja någon gång runt 11.00 och då borde vi vara klara mellan 05.00 och 06.00, tror ni det stämmer?
15 dec, 2011 21:17 |
|
Carneol
Elev |
Ja, det kan nog stämma, om ni kör nonstop, men ni borde kanske äta haha, fast det kan man ju iofs göra framför tvn
16 dec, 2011 11:03 |
|
tite
Elev |
JA. hehe, men man kanske måste hålla på i två dagar om man inte är tillräckligt gammal för att få vara uppe till 5 xD
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 16 dec, 2011 11:06 |
Forum > Harry Potter > Maraton - tips på mat osv?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen