Hur mycket adliitam är du?
Forum > Off Topic > Hur mycket adliitam är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
1. Svettas eller Frysa?
2. Godis eller chips? 3. Läsa och se film ^^ 4. True Blod eller The Vampire diaries? 5. Sushi eller pizza? 6. Få 10 barn eller få 0 barn? 7. Bada i hav eller bada i pool? 8. Coldplay eller One republic? 9. Engelska eller svenska? 10. Mobil eller dator? SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 26 nov, 2011 23:48 |
|
Borttagen
|
1. Svettas eller Frysa?
2. Godis eller chips? (beror på) 3. Läsa eller se film? 4. True Blod eller The Vampire diaries? (typ ingen :s) 5. Sushi eller pizza? 6. Få 10 barn eller få 0 barn? 7. Bada i hav eller bada i pool? 8. Coldplay eller One republic? 9. Engelska eller svenska? 10. Mobil eller dator? 26 nov, 2011 23:50 |
|
JoLizz
Elev |
1. Svettas eller Frysa?
2. Godis eller chips? 3. Läsa eller se film? 4. True Blod eller The Vampire diaries? 5. Sushi eller pizza? 6. Få 10 barn eller få 0 barn 7. Bada i hav eller bada i pool? 8. Coldplay eller One republic? 9. Engelska eller svenska? 10. Mobil eller dator?
![]()
27 nov, 2011 00:15 |
|
Knizzlare
Elev |
1. Frysa, fast om man fryser asmkt så tar jag hellre att svettas även fast jag hatar det ;s
2. Godis 3. Läsa, fast det beror ju på vad man är sugen på, men jag står fast vid mitt svar 4. The Vampire Diaries 5. Pizza 6. Få 10 barn 7. Bada i hav tror jag..humm... 8. Coldplay 9. Vadå skolämnena elr ba språken? 10. Dator ![]()
27 nov, 2011 00:27 |
|
adliitam
Elev |
J00KERN: 5/10, superman: 6½, Ginnyy: 7/10, Snidgetleviosa183: 5/10, grodan-boll: 6½/10, LolligaLuna: 6/10, JoLizz: 3/10, Knizzlare: 7/10
Knizzlaren: bara språket ![]() ![]()
27 nov, 2011 00:36
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-27 kl. 00:51
|
|
Somnium
Elev |
1. Svettas eller Frysa?
2. Godis eller chips? 3. Läsa eller se film? 4. True Blood eller The Vampire diaries? 5. Sushi eller pizza? 6. Få 10 barn eller få 0 barn? 7. Bada i hav eller bada i pool? 8. Coldplay eller One republic? 9. Engelska eller svenska? 10. Mobil eller dator? http://slytherinunicorn.tumblr.com/
27 nov, 2011 00:39 |
|
Enchanted
Elev |
1. Svettas eller Frysa?
2. Godis eller chips? 3. Läsa eller se film? 4. True Blod eller The Vampire diaries? 5. Sushi eller pizza? 6. Få 10 barn eller få 0 barn? 7. Bada i hav eller bada i pool? 8. Coldplay eller One republic? 9. Engelska eller svenska? 10. Mobil eller dator 27 nov, 2011 00:39 |
|
Solkatten
Elev |
Hur vet man nu hur mycket ' adliitam ' man är, om man bara fyller i det som passar en bäst? xD Förlåt om jag låter tråkig, men stör mig bara på alla de här trådarna.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2011 00:41 |
|
adliitam
Elev |
27 nov, 2011 00:48
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-27 kl. 00:52
|
|
Knizzlare
Elev |
27 nov, 2011 00:50 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen