Film?
Forum > Harry Potter > Film?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ALLA
men mest dom ifrån femman för då är luna med ![]() 25 nov, 2011 21:37 |
|
bäst08
Elev |
dödsrelikerna del 2
26 nov, 2011 15:30 |
|
Borttagen
|
Dödrelikerna!
26 nov, 2011 15:48 |
|
Dramione99
Elev |
Det finns väl redan såna här trådar?
Jag gillar fyran och DH2 mest! 26 nov, 2011 16:55 |
|
adliitam
Elev |
26 nov, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
alla x}
26 nov, 2011 22:51 |
|
J00KERN
Elev |
27 nov, 2011 00:14 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Verkligen hatar dödsrelikerna del 2. Då är det ju slut. Ändå älskar jag den! På något sätt ser jag inte Harry Potter filmerna som ''olika'' delar. Utan jag ser på dom som en HEL film tillsammans och kan därför inte välja. Jätte svårt verkligen. Håller med We never go out of style <3 27 nov, 2011 11:54 |
|
Freja
Elev |
Alla!
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 nov, 2011 12:11 |
|
M!mm!
Elev |
27 nov, 2011 12:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

men mest dom ifrån femman för då är luna med 







Mugglarportalen