Har du fått problem pga Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Har du fått problem pga Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Vad är PPD?
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 25 nov, 2011 16:52 |
|
accioron
Elev |
25 nov, 2011 16:53 |
|
si_tonks
Elev |
25 nov, 2011 16:54 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Då har jag nog det
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 25 nov, 2011 16:55 |
|
Freja
Elev |
Min familj hatar HP bara för att jag pratar om det hela tiden!
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 nov, 2011 10:24 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Mest har jag ingen problem förutom att jag brukar ibland göra extremt farliga saker för jag tror jag är med i böckerna.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
27 nov, 2011 10:34 |
|
blablablaa
Elev |
när jag var utomlands, så i poolen simmade jag runt under vattnet, och skuggorna på botten låsades jag fastna i, då kastade jag besvärjelser på dom XD låsades att jag var i andra uppgiften i turneringen i magisk trekamp XD folk tittade väldigt konstigt på mig...
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 27 nov, 2011 11:01 |
|
Myrtle
Elev |
aldrig D:
27 nov, 2011 11:10 |
|
Borttagen
|
Jag höll på med att kasta formler på rasten en dag (när jag var ensam) och då kom mina kompisar på mej. det var jätte pinsamt! Jag brukar snacka om Harry Potter jätte mycket i skolan så min kompisar tycker jag är värsta nörden! hehe
Piiiiiiiiiiiiinsamt. 27 nov, 2011 11:13 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Typ ingen i min klass är en HP-nörd, om man bortser från mig! Det är bara två tjejer till i min klass som tycker att HP är OK, men ingen förstår riktigt mig eftersom jag älskar Harry Potter så otroligt mycket? Typ hela tiden när jag kan så tänker jag på HP (plus alla andra) och på alla trollformler! Om inte Harry Potter (m.fl.) fanns så skulle inte heller jag finnas, men det är ju det som är så pinigt, för som sagt, ingen förstår mig!
27 nov, 2011 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen