Era vanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av baramin: Apropå att knäcka kroppsdelar avskyr jag när folk gör det. Vill dö, så äckligt. </3 Haha, ok. Jag tycker det låter illa när ANDRA gör det, men när jag gör det så är det inte så mycket. Min No lärare har sagt att det kan vara farligt ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 nov, 2011 17:36 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Jo, jävligt farligt för jag slår folk som gör det. :< Då är vi två, Det känns som att det är mina revben som knäcks och jag står inte ut med det, PUNCH PUNCH! 25 nov, 2011 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen