Harry Potter gudstjänst
Forum > Harry Potter > Harry Potter gudstjänst
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Guud så coolt!!( Heheh, fattar ni vinken? xD)
När jag va på en gudstjänst med konfirmander (jag är konfirmandledare) så hade vi traglat igenom en jättetröökig gudstjänst på en timme, och gissa vad kantorn spelade som sista melodi?? HEDWIG'S THEME!!! Hela timmen blev helt plötsligt så värd med Harry Potter melodin ekandes i hela kyrkan! ![]()
25 nov, 2011 09:25 |
|
LoonyMe
Elev |
Oh, jag önskar min konfirmation hade lite HP-inslag...
Det borde finnas Harry Potter-konfirmationer! Det finns ju handbollskonfa, fotbollskonfa, musikkonfa...
25 nov, 2011 09:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Hej alla HP-fans! Jag är bara tvungen att berättadet här. Idag på min konfirmation skulle vi nämligen lyssna på gudstjänst på slutet, och då berättar prästen något varje gång. Och gissa vad hon berättade om den här gången: HARRY POTTER! Hon berättade om sorteringen och om hur sorteringshatten var nära att placera Harry i Slytherin men hur han bad den att inte göra det. Det var ju för att han hade hört så mycket dumt om dem och ville inte bli och umgås med sådana som dem. Prästen syftade då på att vi alla kan välja våra egna val och hur det kommer påverka oss, och till det tog hon Harry Potter som exempel! Snacka rolig gudstjänst! Cool präst! Hade varit nice om alla präster tog Harry Potter - händelser som exempel 25 nov, 2011 10:42 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Vad kul!
Nice! ♥ Och nice präst. ♥ jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 25 nov, 2011 17:11 |
|
Borttagen
|
Önskar min konfirmationspräst hade varit lika nice... ^.^
25 nov, 2011 17:32 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Önskar min konfirmationspräst hade varit lika nice... ^.^ This. Själv så fick just ett trevligt litet sms utav min prälle om att vi skulle passa på att gå på gudtjänst på första advent... Jag blev så glad.
25 nov, 2011 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ms.Markus: Guud så coolt!!( Heheh, fattar ni vinken? xD) När jag va på en gudstjänst med konfirmander (jag är konfirmandledare) så hade vi traglat igenom en jättetröökig gudstjänst på en timme, och gissa vad kantorn spelade som sista melodi?? HEDWIG'S THEME!!! Hela timmen blev helt plötsligt så värd med Harry Potter melodin ekandes i hela kyrkan! Också asnice! 25 nov, 2011 18:14 |
|
Borttagen
|
Alltså coolt tänk om det var så när jag konfimera mej då skulle det vart ännu roligare
25 nov, 2011 18:19 |
|
Borttagen
|
Haha! Så coolt! Skulle också vilja gå på en sån gudstjänst!
25 nov, 2011 18:21 |
|
Jessica Tonks
Elev |
25 nov, 2011 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen