Möjligt att snart kunna resa i tiden?
Forum > Off Topic > Möjligt att snart kunna resa i tiden?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av childhoodlight: Tufft är det ju, men jag tror inte att det kommer bli möjligt att snart kunna resa i tiden. ^^ Hur definierar man snart? Och den stora frågan är väl också, hur definierar man tid? 24 nov, 2011 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av childhoodlight: Tufft är det ju, men jag tror inte att det kommer bli möjligt att snart kunna resa i tiden. ^^ Hur definierar man snart? Imorgon. Skrivet av Maharajah: Kolla klockan.Skrivet av Kintsugi: Skrivet av childhoodlight: Tufft är det ju, men jag tror inte att det kommer bli möjligt att snart kunna resa i tiden. ^^ Hur definierar man snart? Och den stora frågan är väl också, hur definierar man tid? 24 nov, 2011 17:17 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG VISSTE att det var Charlievideon du länkade. ♥Awesome! Annat tids resande, på ett awesome sätt! http://www.youtube.com/watch?v=Thry5mXld80 ![]()
24 nov, 2011 17:18 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Jag med. Vi är smarta. Skrivet av Borttagen: JAG VISSTE att det var Charlievideon du länkade. ♥ Awesome! Annat tids resande, på ett awesome sätt! http://www.youtube.com/watch?v=Thry5mXld80
24 nov, 2011 17:30 |
|
leumas vän
Elev |
24 nov, 2011 17:52 |
|
Borttagen
|
Men man vill ju se sig själv om 10 år :<
FYFAN VAD COOLT DET SKULLE VARA 24 nov, 2011 17:53 |
|
lillamymin
Elev |
Nej usch. Det är bara läskigt. Okej, kanske bakåt i tiden inte alltid hade varigt så fel. Men aldrig framåt. Det är ju för läskigt. Tänk så hamnar man på något ställe där jorden gått under -.-
Men visst är det häftigt. Men inget för mig Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 24 nov, 2011 18:03 |
|
Dini99
Elev |
coolt, men ändå läskigt...
Håller med dig lillamymin.. "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 24 nov, 2011 18:05 |
|
Borttagen
|
MEN JAG VILL SE MINA BARNBARN OCH HUR MINA GENER HAR UTVECKLATS.
DET ÄR SÅ JÄVLA COOLT. 24 nov, 2011 18:08 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Fast de har ju nästan bevisat att det inte går.
Och så finns det speculationer om att det inte ens finns någon tid... Så intressant allt sånt här men gosh mindfuck. 24 nov, 2011 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen