Kläääääääder <3
Forum > Off Topic > Kläääääääder <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag håller tummarna på att de passar dig för det känns verkligen så Li över båda och det gillas!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 nov, 2011 22:33 |
|
Bombarda
Elev |
Verkligen superfina!
*Avundsjuk* även jag är galen i rosa ^^ Kärlek till alla! 23 nov, 2011 22:34 |
|
Borttagen
|
fiiiina! älskar rosa! dock gillar jag inte sån rosa på klännigar, då gillar jag mer ljusa färger. Ljusrosa, vit osv. Ska jag säga som sitter med en skrikrosa hollister tröja
23 nov, 2011 22:41 |
|
adliitam
Elev |
23 nov, 2011 22:49 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
23 nov, 2011 22:53 |
|
Amandan
Elev |
23 nov, 2011 23:12 |
|
aggsih
Elev |
Jätte fina
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 24 nov, 2011 00:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen