Gymnasiemässan i Älvsjö.
Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Somnium
Elev |
Skrivet av Enchanted: Fan jag missar ju alla er D: Näe, om du kommer dit 14, då har jag en halvtimme kvar av min tid Och jag och min kompis funderar på att stanna kvar lite längre :3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
23 nov, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
I HAVE A PÄLSMÖSSA PÅ MIG.
Skrik björnfitta och jag reagerar på det :3 23 nov, 2011 17:20 |
|
cannedcorn
Elev |
23 nov, 2011 17:21 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Somnium: Skrivet av Enchanted: Fan jag missar ju alla er D: Näe, om du kommer dit 14, då har jag en halvtimme kvar av min tid Och jag och min kompis funderar på att stanna kvar lite längre :3 Vad bra C: Skulle vara jättekul att prata med dig lite mer än vad vi gjorde på mugglisträffen 23 nov, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
^
^Din apa :< 23 nov, 2011 17:22
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-23 kl. 17:23
|
|
Somnium
Elev |
^
^ Indeed. Soooo, vilka skolor funderar ni på? Tänk om man hamnar i samma klass som en/flera mugglisar. Awesome :3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
23 nov, 2011 17:23 |
|
cannedcorn
Elev |
23 nov, 2011 17:24 |
|
Borttagen
|
JAG VILL KOMMA IN PÅ HOGWARTSGYMNASIET.
23 nov, 2011 17:25 |
|
Somnium
Elev |
^
^ Internationella engelska är det jag helst vill komma in på. Annars.... Vet jag inte Q.Q Något där jag kan läsa SA iaf. Eller Estet... xD http://slytherinunicorn.tumblr.com/
23 nov, 2011 17:26 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Somnium: ^ ^ Indeed. Soooo, vilka skolor funderar ni på? Tänk om man hamnar i samma klass som en/flera mugglisar. Awesome :3 Jag har ett word dokument med alla skolar jag skulle vilja gå xD Here we go *Psykologigymnasiet *Hermods gymnasiet *JENSEN gymnasiet *KLARA gymnasiet *Påhlmans gymnasium *Thorildplan gymnasiet *Vackstäns gymnasium *DCC gymnasiet *John Bauergymnasiet *Södra LAtin *Plus gymnasiet *Nackademin 23 nov, 2011 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen