Nessis Frågesport! :)
Forum > Harry Potter > Nessis Frågesport! :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Valentinovna
Elev |
Det finns väll en amerikansk skola. Vad hette den? Något med M... och "Witches Academy"?
I do believe in commas! I do! I do! 8 nov, 2010 11:47 |
|
Borttagen
|
Ja det börjar brännas lite nu... Men fortfarande en del kvar.
8 nov, 2010 11:58 |
|
Snövinge
Elev |
Hmm, de näms inte i böckerna va?
För jag har inte läst någon "spinn-off-bok" eller så. We are all wizards. Even Ron. 8 nov, 2010 12:07 |
|
Borttagen
|
minst en till nämns vid namn =)
8 nov, 2010 13:09 |
|
parkinson123
Elev |
nu är det en ren gissning .... skolan kanske inte ens finns, men den var iaf med i frågesporten, kan det vara Salemhäxornas institut ?
![]()
8 nov, 2010 13:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av parkinson123: nu är det en ren gissning .... skolan kanske inte ens finns, men den var iaf med i frågesporten, kan det vara Salemhäxornas institut ? Nejmen titta! 8 nov, 2010 13:43 |
|
parkinson123
Elev |
8 nov, 2010 14:08 |
|
Jamf
Elev |
det är väl rätt? :o
Hufflepuff 4-ever! 8 nov, 2010 15:28 |
|
Oskan
Elev |
Sen finns det en i Brasilien också! Bills brevvän kom ju därifrån!
http://harrypotter.wikia.com/wiki/Brazilian_Wizarding_School "May the force be equal to mass times acceleration" 8 nov, 2010 15:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Oskan: Sen finns det en i Brasilien också! Bills brevvän kom ju därifrån! http://harrypotter.wikia.com/wiki/Brazilian_Wizarding_School Precis! =) 8 nov, 2010 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen