Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Slipknot!

Forum > Off Topic > Slipknot!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gah! Vill se dom live :<

23 nov, 2011 15:21

Buddha
Elev

Avatar


NONOONONO, ingen "dödsmetall" för mej inte, det är inte min stil, jag hatar det faktiskt.

23 nov, 2011 15:27

Borttagen

Avatar


^ :<

För det första så är det heavy metal inte death metal.
För det andra så behöver du inte säga HATAR du kan säga att du ogillar eller tycker inte om nu när det är många här som gillar Slipknot.

23 nov, 2011 15:30

childhoodlight
Elev

Avatar


^ Men äh han uttryckte bara sin åsikt! :> Så länge det liksom inte går emot en medlem så gör det ju ingenting?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

23 nov, 2011 16:36

Borttagen

Avatar


^Men man behöver inte säga hatar :< Finare att säga ogillar eller så. Hata är så starkt ord och det är så onödigt negativt.

23 nov, 2011 16:39

1 2

Forum > Off Topic > Slipknot!

Du får inte svara på den här tråden.