Slipknot!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gah! Vill se dom live :<
23 nov, 2011 15:21 |
|
Buddha
Elev |
NONOONONO, ingen "dödsmetall" för mej inte, det är inte min stil, jag hatar det faktiskt.
23 nov, 2011 15:27 |
|
Borttagen
|
^ :<
För det första så är det heavy metal inte death metal. För det andra så behöver du inte säga HATAR du kan säga att du ogillar eller tycker inte om nu när det är många här som gillar Slipknot. 23 nov, 2011 15:30 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Men äh han uttryckte bara sin åsikt! :> Så länge det liksom inte går emot en medlem så gör det ju ingenting?
23 nov, 2011 16:36 |
|
Borttagen
|
^Men man behöver inte säga hatar :< Finare att säga ogillar eller så. Hata är så starkt ord och det är så onödigt negativt.
23 nov, 2011 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen