Fanfiction.net
Forum > Off Topic > Fanfiction.net
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Åh, är också sjukt beroende av det :'3 ellr, var i somras iaf. Nu har jag läst typ alla bra i mina pairings... <.<
wolfstar deserved better. 22 nov, 2011 20:06 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag gillar bara riktigt dåliga fanfics, som My immortal (OMFR I love that) och Face the strange (nästan lika bra)
He took out a heroin cabaret and spiked it, and gave it to me to spork. WTF!! Jag får nog skapa en egen tråd om det någon gång så att jag inte förstör den här fina... WARNING: SUM OF DIS CHAPTA IS XTREMLY SCRAY. VIOWER EXCRETION ADVISD I can't stop!!!! 22 nov, 2011 20:06 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag tycker att fanfiction.net har så mycket dåligt, blir så jobbigt att sålla
without something there is no nothing 22 nov, 2011 20:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Äntligen någon som har det som jag, satt under hela 1 timme och 45 minuter på en håltimme då och försökte tänka på ngt annat och koncentrera mig på vad alla sa. Man ändrar till svenska Jag har blivit beroende av Dragon Age fanfiction, fick koncentrera mig jättemycket för att inte sitta och läsa under matten och fysiken idag I feel your "pain" Ja, jag har fysikprov imorgon också O.o Damn you fanfiction.net Skrivet av Solkatten: Vart står det språk? o.O Fast då måste man väl vara medlem? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 nov, 2011 21:19 |
|
Margaret
Elev |
Jag är inne på ff.net jätteofta. Mobilversionen är mitt tidsfördriv på tåget till skolan varje dag, och datorversionen annars. Jag läser oftast J/L(känns som jag har läst typ alla som finns där med dem nu, haha), D/Hm, men även R/Hm, H/G. Älskar att läsa fanfictions.
![]()
22 nov, 2011 21:30 |
|
Luna 1
Elev |
FANFIC.NET! ♥
Läser inte lika mycket HP där längre, dock. Men när du hittar en sådan där underbar Mondler, eller en Roxiles.. liksom.. det går inte att stå emot </3
Tumblr.
22 nov, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
Geisha man måste inte vara medlem
Jag läser bara riktigt bra fanfic. annars blir jag arg om jag läser ett dåligt och då slänger jag datan i sängen och sedan öppnar jag den och läser det ändå o,O 22 nov, 2011 22:01 |
|
Ida S
Lärare |
Hehe, jag gillar bara ffn's enkla och smidiga layout och system, så jag brukar söka upp rekommenderade, välkända fanfics och sedan se om de finns på ffn så jag kan läsa dem där c:
"we live together, and harry does all the cooking." 22 nov, 2011 22:07 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Ida S: ^ Hihi, två av mina fanfics fanns med i den länken ^^ Intresseklubben antecknar värre. That awkward moment när man går in på din sida och upptäcker att man läst två till utav dina fanfictions(utöver ESFD) och inte haft en aning om att det var du som skrivit dem, until now. ![]()
22 nov, 2011 22:10 |
|
Celebikai
Elev |
22 nov, 2011 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen