BD/Twilight soundtrack
Forum > Off Topic > BD/Twilight soundtrack
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Borttagen: åååh, är hyper. ♥ men New moon-soundtracket är bäst av alla utom BD, tycker jag. Brukar ni lyssna på själva filmmusiken också? Det gör jag. ^^ Jaa!! Just nu lyssnar jag på Endtapes av The joy formidable!! Den spelas Spoiler: äääääälskar alla låtarna så hårt, åhhh ♥ asfinaTryck här för att visa!
23 nov, 2011 22:55 |
|
annawpotter
Elev |
Decode - Paramore ♥
Supermassive Black Hole - MUSE ♥ Flightless Bird, American Mouth - Iron & Wine ♥ Possibility - Lykke Li ♥ Monsters - Hurricane Bells ♥ My Love - Sia ♥ Ours - The Bravery ♥ Let´s Get Lost - Beck And Bat For Lashes ♥ It will Rain - Bruno Mars ♥ Turning Page - Sleeping At Last ♥ ![]()
24 nov, 2011 00:59 |
|
LoonyMe
Elev |
Twilight-soundtracken är så jäkla fina!
Det är en sån skön blandning utav låtar! Favoriterna: Renesmee's song [moonrise]♥ Jacob's theme♥ New moon [the meadow]♥ Possibility- Lykke Li♥ Flightless Bird, American Mouth - Iron & Wine♥ Turning Page- Sleeping at last♥ It will rain- Bruno Mars♥ River flows in you♥ Det var ju inte bara från Breaking Dawn men älskar dessa låtar!
24 nov, 2011 09:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen