Coola saker ni har gjort när ingen annan har sett
Forum > Off Topic > Coola saker ni har gjort när ingen annan har sett
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Jag gör aldrig något coolt. </3
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 nov, 2011 19:18 |
|
Borttagen
|
När jag var typ tio eller nio gick jag på något som hette onsdagsklubben. jag går på gymnastik och det gjorde några andra som gick där också. Vi ficl för ocss att vi skulle träna på handvolter. Jg har aldrig fixat handvolt så två av mina kompisar satt och passade på mig. Efter ett tag så ville typ allagå och måla men jag stannade kvar och försökte själv en gång. Gissa vad som hände? Jo, jag fixade! Alldeles själv! Det är ända gången jag har fixat det. Jag kan det fortfarande inte så det retar mig något enormt att jag har fixat det EN gång!
21 nov, 2011 19:18 |
|
Luna 1
Elev |
Jag gjorde en volt ner från min säng och landade på händer. Yes, IT'S TRUE! Men jag var ensam hemma och ingen trodde på mig.
Tumblr.
21 nov, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Jag lyckades göra en perfekt piruett på konståkningsträningen en gång, men tränaren såg inte. Sedan dess har det aldrig gått lika bra som det gjorde då. :c
21 nov, 2011 19:20 |
|
viktor
Elev |
kommer inte på något just nu
21 nov, 2011 19:55 |
|
liiiinneaa
Elev |
Jag fångade ett vinglas som ramlade från ett bord. Med innehåll. Jag spillde inte. Och så klart så missade ju alla det -.-
(min mammas glas) 21 nov, 2011 20:15 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag gjorde en massa awesome ninja saker och volter och sånt. Jag var jättevig och bäst på allt. Lyckades flyga också! Och kunde trolla!
Sen visades det att jag drömde... 21 nov, 2011 20:19 |
|
leumas vän
Elev |
På en Svenskalektion så gick största wilight närden ut, och hon lämnade kvar sin twilight bok. Lite diskret så gick jag fram och bytte boken mot en HP-bok. Det var kul när hon kom tillbaks.
21 nov, 2011 20:19 |
|
Solkatten
Elev |
Ibland råkar jag hälla upp för mycket mjölk i mitt glas bara för snabbt, men det roliga var ju att det blev EXAKT till kanten och INGET rann ut x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 nov, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Jag överlevde Avada Kedavra. Fick du ett blixtärr du med? 21 nov, 2011 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen