Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Coola saker ni har gjort när ingen annan har sett

Forum > Off Topic > Coola saker ni har gjort när ingen annan har sett

1 2 3
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Jag gör aldrig något coolt. </3

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

21 nov, 2011 19:18

Borttagen

Avatar


När jag var typ tio eller nio gick jag på något som hette onsdagsklubben. jag går på gymnastik och det gjorde några andra som gick där också. Vi ficl för ocss att vi skulle träna på handvolter. Jg har aldrig fixat handvolt så två av mina kompisar satt och passade på mig. Efter ett tag så ville typ allagå och måla men jag stannade kvar och försökte själv en gång. Gissa vad som hände? Jo, jag fixade! Alldeles själv! Det är ända gången jag har fixat det. Jag kan det fortfarande inte så det retar mig något enormt att jag har fixat det EN gång!

21 nov, 2011 19:18

Luna 1
Elev

Avatar


Jag gjorde en volt ner från min säng och landade på händer. Yes, IT'S TRUE! Men jag var ensam hemma och ingen trodde på mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

21 nov, 2011 19:19

Borttagen

Avatar


Jag lyckades göra en perfekt piruett på konståkningsträningen en gång, men tränaren såg inte. Sedan dess har det aldrig gått lika bra som det gjorde då. :c

21 nov, 2011 19:20

viktor
Elev

Avatar


kommer inte på något just nu

21 nov, 2011 19:55

liiiinneaa
Elev

Avatar


Jag fångade ett vinglas som ramlade från ett bord. Med innehåll. Jag spillde inte. Och så klart så missade ju alla det -.-


(min mammas glas)

21 nov, 2011 20:15

Minidjuret
Elev

Avatar


Jag gjorde en massa awesome ninja saker och volter och sånt. Jag var jättevig och bäst på allt. Lyckades flyga också! Och kunde trolla!


Sen visades det att jag drömde...

21 nov, 2011 20:19

leumas vän
Elev

Avatar


På en Svenskalektion så gick största wilight närden ut, och hon lämnade kvar sin twilight bok. Lite diskret så gick jag fram och bytte boken mot en HP-bok. Det var kul när hon kom tillbaks.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

21 nov, 2011 20:19

Solkatten
Elev

Avatar


Ibland råkar jag hälla upp för mycket mjölk i mitt glas bara för snabbt, men det roliga var ju att det blev EXAKT till kanten och INGET rann ut x'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 nov, 2011 20:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Jag överlevde Avada Kedavra.

Fick du ett blixtärr du med?

21 nov, 2011 21:11

1 2 3

Forum > Off Topic > Coola saker ni har gjort när ingen annan har sett

Du får inte svara på den här tråden.