"I'm a thinker, not a talker"
Forum > Off Topic > "I'm a thinker, not a talker"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Jag tänker väldigt mycket och säger inte så mycket. För när jag öppnar truten, så slutar det oftast i katastrof. ^^'
20 nov, 2011 22:05 |
|
Peacemoon
Elev |
Ja är ochså en tänkare! Jag tänker super mycket.. pratar inte så mycket. Fast ibland kan det vända, när jag är med mina kompisar kan jag bli hur babblig som helst! Men jag är bekvämare i att inte prata så mycket utan tänka istället :3
I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. 20 nov, 2011 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Jag tänker väldigt mycket och säger inte så mycket. För när jag öppnar truten, så slutar det oftast i katastrof. ^^' haha, hur då katastrof? owo' 20 nov, 2011 22:07 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Jag tänker väldigt mycket och säger inte så mycket. För när jag öppnar truten, så slutar det oftast i katastrof. ^^' haha, hur då katastrof? owo' Typ folk missupfattar,respekterar inte mina åsikter, tar illa upp och allt leder till konfliker. 20 nov, 2011 22:08 |
|
IamAK
Elev |
ja! verkligen.
20 nov, 2011 22:09 |
|
superman
Elev |
I'm a thinker... who talk.
20 nov, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
jag är oxå en tänkare :o
20 nov, 2011 22:16 |
|
Tonkss
Elev |
20 nov, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Jag tänker väldigt mycket och säger inte så mycket. För när jag öppnar truten, så slutar det oftast i katastrof. ^^' haha, hur då katastrof? owo' Typ folk missupfattar,respekterar inte mina åsikter, tar illa upp och allt leder till konfliker. samma här! brukar bara vara jäkligt socialt aktiv med mina närmsta väner. 20 nov, 2011 23:11 |
|
mitchan
Lärare |
haha jag snackar sjukt mycket, men aldrig i skolan. då sitter jag bara och tänker, jo. så jag är väl lite både och.
![]()
20 nov, 2011 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen