Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
Forum > Off Topic > Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
^ja jag vet, men det är roligt ändå.... eller något
20 nov, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
If you can't handle the heat stay out of the kitchen.
Spoiler: Tryck här för att visa! Ah det var det. I'm insane already. 20 nov, 2011 19:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-20 kl. 19:30
|
|
DeathDownAlex
Elev |
20 nov, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
Okej, ledsen om detta gör någon upprörd (älskar denna tråden, jag skämtar om allt!!!)
Kolla från 0.40: http://www.youtube.com/watch?v=RVrfkdmZrR8 20 nov, 2011 19:35 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^min kompis länkade den till mig förut, hahaha, det är störande och roligt och triggande och... allt....
![]() 20 nov, 2011 19:36 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2011 19:43 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^haha it's fine
20 nov, 2011 19:48 |
|
Borttagen
|
Älskade Grotesco. "Jag skär mig" är så jäkla hemsk, men det är det som gör den så bra♥
20 nov, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
Det där stämmer inte på något sätt. Den psykiska sjukdomen schizofreni är en hallucinationssjukdom, inte en personlighetsklyvning. Vi kan jämföra schizofreni med drogen LSD som är en hallucinogen, det vill säga att det framkallar hallucinationer i både ljud- och bildform. Schizofreni handlar nästan bara om att du hallucinerar och har tecken på paranoia. Jag är väl medveten om att detta är en skämttråd, men man behöver inte skämta om saker som är totalt felaktiga. 20 nov, 2011 19:51 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^jo men nu har jag inte påstått detta, jag är väl medveten om vad det är, lite för medveten faktiskt...
20 nov, 2011 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen