Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jonas Gardell

Forum > Off Topic > Jonas Gardell

1 2
Användare Inlägg
childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av accioron:
HAN ÄR BÄST

Älskar också sättet han skriver på, har fortfarande ett par böcker kvar att läsa, åååh ♥

JAG OCKSÅ
liksom Ett UFO gör entré OMG

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

20 nov, 2011 18:50

baramin
Elev

Avatar


Älskar honom lite smått. En komikers uppväxt och Ett ufo gör entré är pure art.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

20 nov, 2011 18:57

Flippan2
Elev

Avatar


har ni sätt mormor gråter? en sketch.
den är sjukt bra speciellt början.

"pappa-sådär ja det blev bra
pubertetssonen-den e sne
pappa-det är den inte, granar ser ut så!
pubertetssonen- den är endå sne."
(pratar om julgranen)

As i recall it he has a perticular procliberty for pyrotecnics - McGonnagal

1 dec, 2011 17:32

Latmask
Elev

Avatar


Gillar inte Jonas Gardell. Läste "En komikers uppväxt" i åttan typ, och tyckte den var extremt tråkig. Har sett någon sketch av honom också och gillade det inte.

Man ska väl inte döma efter bara en bok menmen.

1 dec, 2011 17:41

childhoodlight
Elev

Avatar


Hade prov på Ett UFO gör entré idag. Så himla roligt för jag fick analysera himla mycket osv. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

1 dec, 2011 18:35

Borttagen

Avatar


Nää gillar han inte. De halvt dolda var lite obehaglig

1 dec, 2011 19:32

1 2

Forum > Off Topic > Jonas Gardell

Du får inte svara på den här tråden.