Jonas Gardell
Forum > Off Topic > Jonas Gardell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: HAN ÄR BÄST Älskar också sättet han skriver på, har fortfarande ett par böcker kvar att läsa, åååh ♥ JAG OCKSÅ liksom Ett UFO gör entré OMG
20 nov, 2011 18:50 |
|
baramin
Elev |
Älskar honom lite smått. En komikers uppväxt och Ett ufo gör entré är pure art.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 nov, 2011 18:57 |
|
Flippan2
Elev |
har ni sätt mormor gråter? en sketch.
den är sjukt bra speciellt början. "pappa-sådär ja det blev bra pubertetssonen-den e sne pappa-det är den inte, granar ser ut så! pubertetssonen- den är endå sne." (pratar om julgranen) As i recall it he has a perticular procliberty for pyrotecnics - McGonnagal 1 dec, 2011 17:32 |
|
Latmask
Elev |
Gillar inte Jonas Gardell. Läste "En komikers uppväxt" i åttan typ, och tyckte den var extremt tråkig. Har sett någon sketch av honom också och gillade det inte.
Man ska väl inte döma efter bara en bok menmen. 1 dec, 2011 17:41 |
|
childhoodlight
Elev |
1 dec, 2011 18:35 |
|
Borttagen
|
Nää gillar han inte. De halvt dolda var lite obehaglig
1 dec, 2011 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen