Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP p 2 london premiären!

Forum > Harry Potter > HP p 2 london premiären!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Cailine
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Tonkss:
Var inte där.... :'( Men var på premiären i här i Sverige istället... :'


Det är väl inte så illa ändå? Vet en del som inte fick tid att gå då heller. Jag var på intervjun med Tom, Jason, Helen och Matthew på Apple Store samt på galapremiären i London. Sedan flög jag hem till den svenska biopremiären och såg den med mina käraste hp-vänner i hemstaden Göteborg (och vann ett par Harry Potter 3D-glasögon) och efter det drog jag tillbaka till London och såg biopremiären där med mina andra kära vänner - England hade premiären två dagar senare än i Sverige. Fett värt! Jag kunde inte fått ett bättre äventyr sommaren 2011.


hejjustnudörjagavavundsjukaochminabendarrarliteseriöstjasonhjälp.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m86wu9ArJq1qmczy9o5_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6z86rNftV1rpk96wo2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m691rx99vn1ryiagzo1_500.gif

20 nov, 2011 00:46

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Cailine:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Tonkss:
Var inte där.... :'( Men var på premiären i här i Sverige istället... :'


Det är väl inte så illa ändå? Vet en del som inte fick tid att gå då heller. Jag var på intervjun med Tom, Jason, Helen och Matthew på Apple Store samt på galapremiären i London. Sedan flög jag hem till den svenska biopremiären och såg den med mina käraste hp-vänner i hemstaden Göteborg (och vann ett par Harry Potter 3D-glasögon) och efter det drog jag tillbaka till London och såg biopremiären där med mina andra kära vänner - England hade premiären två dagar senare än i Sverige. Fett värt! Jag kunde inte fått ett bättre äventyr sommaren 2011.


hejjustnudörjagavavundsjukaochminabendarrarliteseriöstjasonhjälp.


I KNOW! Det bästa var när han hoppade runt med sin mikrofon i publiken för att det var brist på sådana: han sprang över mig och min kompis - trampade på min väska och fick ögonkontakt med mig när han bad om ursäkt: jag log glatt och tog ett foto! IIIIIH ♥♥♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

20 nov, 2011 01:05

Borttagen

Avatar


inte jag

20 nov, 2011 01:06

vevve_puff
Elev

Avatar


inte jag men skulle viljat det

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

20 nov, 2011 11:04

HeinzSlotts
Elev

Avatar


Skrivet av accioron:
Skrivet av HeinzSlotts:
Hur många här förutom jag var i London i somras på Gala premiären av den sista filmen?

underbar dag BTW... regnade i 17 av de 36 timmarna jag stod där :p


HAHA det regnade ju typ 99,9 % av tiden </3
Men jag var där and it was AMAZING! Var stod du?


jag stod till vänster om scenen vid fontänen typ..eller jag sov med huvudet mot fontänen och sen så flyttade vi fram när de släppte på folk mot scenen så hamnade på tredje raden typ 8 meter från scen

26 nov, 2011 14:46

accioron
Elev

Avatar


^ Jaha, vad kul! Vi stod på samma sida fast i andra änden, haha!

26 nov, 2011 14:58

HeinzSlotts
Elev

Avatar


Skrivet av accioron:
^ Jaha, vad kul! Vi stod på samma sida fast i andra änden, haha!
jag hade velat stå där också... Bonnie kom ju typ bara till den sidan..

26 nov, 2011 15:00

accioron
Elev

Avatar


^ Yes, hon kom till oss! Men det kom väl en hel del till er sida också?

26 nov, 2011 15:06

HeinzSlotts
Elev

Avatar


Skrivet av accioron:
^ Yes, hon kom till oss! Men det kom väl en hel del till er sida också?
vi fick ju daniel, rupert och emma så jag kan inte direkt säga att jag är missnöjd ;p

26 nov, 2011 15:21

accioron
Elev

Avatar

+2


^ Precis Till oss kom varken Dan eller Emma, men Rowling kom i slutet and that made it all up. ♥

26 nov, 2011 15:25

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > HP p 2 london premiären!

Du får inte svara på den här tråden.