HP p 2 london premiären!
Forum > Harry Potter > HP p 2 london premiären!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Det är väl inte så illa ändå? hejjustnudörjagavavundsjukaochminabendarrarliteseriöstjasonhjälp. ![]() ![]()
20 nov, 2011 00:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Cailine: Skrivet av Kintsugi: Det är väl inte så illa ändå? hejjustnudörjagavavundsjukaochminabendarrarliteseriöstjasonhjälp. I KNOW! Det bästa var när han hoppade runt med sin mikrofon i publiken för att det var brist på sådana: han sprang över mig och min kompis - trampade på min väska och fick ögonkontakt med mig när han bad om ursäkt: jag log glatt och tog ett foto! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 nov, 2011 01:05 |
|
Borttagen
|
inte jag
20 nov, 2011 01:06 |
|
vevve_puff
Elev |
inte jag men skulle viljat det
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 20 nov, 2011 11:04 |
|
HeinzSlotts
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av HeinzSlotts: Hur många här förutom jag var i London i somras på Gala premiären av den sista filmen? underbar dag BTW... regnade i 17 av de 36 timmarna jag stod där :p HAHA det regnade ju typ 99,9 % av tiden </3 Men jag var där and it was AMAZING! Var stod du? jag stod till vänster om scenen vid fontänen typ..eller jag sov med huvudet mot fontänen och sen så flyttade vi fram när de släppte på folk mot scenen så hamnade på tredje raden typ 8 meter från scen 26 nov, 2011 14:46 |
|
accioron
Elev |
^ Jaha, vad kul! Vi stod på samma sida fast i andra änden, haha!
26 nov, 2011 14:58 |
|
HeinzSlotts
Elev |
jag hade velat stå där också... Bonnie kom ju typ bara till den sidan..
26 nov, 2011 15:00 |
|
accioron
Elev |
^ Yes, hon kom till oss! Men det kom väl en hel del till er sida också?
26 nov, 2011 15:06 |
|
HeinzSlotts
Elev |
vi fick ju daniel, rupert och emma så jag kan inte direkt säga att jag är missnöjd ;p
26 nov, 2011 15:21 |
|
accioron
Elev |
^ Precis
26 nov, 2011 15:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen