Breaking Dawn.
Forum > Off Topic > Breaking Dawn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Jag kom precis hem, och vart faktiskt positivt överraskad
16 nov, 2011 21:23 |
|
luckyBella
Elev |
Såg den idag, den var riktigt bra! Inte lika bra som hp dock, men överraskande bra. De hade med scener som jag inte trodde att de skulle ha med och sammanfattade saker och ting så att min kompis som inte har läst böckerna eller sett eclipse förstod. Det var väldigt intressant att se hur de visade allt i en film och jag tyckte att det var värt pengarna.
16 nov, 2011 21:24 |
|
Margaret
Elev |
Jag ska förmodligen se den i helgen med min lillasyster.
Trots att mitt intresse för Twilight svalnat rejält det senaste året så har jag sett både New Moon och Eclipse på bio, så det känns som att jag borde se denna också. Och vad trailern beträffar så blir jag rätt nyfiken då den här filmen verkar betydligt bättre än Eclipse i alla fall. ![]()
16 nov, 2011 22:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-16 kl. 22:45
|
|
Ida S
Lärare |
Jag ska se den till helgen med min kompis, det ska bli jättekul för jag kommer inte kunna sluta skratta!
"we live together, and harry does all the cooking." 16 nov, 2011 22:38 |
|
EmahS
Elev |
Kom nyss hem efter att ha sett den (för andra gången... haha).
Var på TwiDay igår, och premiären idag. Det räcker väl nästan att nämna för att beskriva att jag tyckte att den var sjukt bra!
16 nov, 2011 23:07 |
|
adliitam
Elev |
16 nov, 2011 23:14 |
|
Borttagen
|
jag ska försöka se den ihelg tror jag :O
16 nov, 2011 23:46 |
|
expelliarmus
Elev |
Den är så galet vacker
Bästa filmen på länge Nästan bättre än Deathly Hallows (can't believe that I just wrote that...) Fin fin fin Älskade film
17 nov, 2011 00:09 |
|
Danzi
Elev |
Jag kommer väl se den nån gång, vet inte när dock. Men har heller inte bråttom med att se den
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
17 nov, 2011 00:20 |
|
mitchan
Lärare |
Jag gillar inte Twilight men jag åkte ändå 40 mil och betalade runt en tusenlapp för att gå på TwiDay med en kompis. Som inte heller gillar Twilight.
Sjukt värt, vet. Haha. Innan det började var vi helt inställda på att vi skulle typ sitta och tyst snacka skit om allt sådär i hemlighet för oss själva. Och så kom Edward in i bild för första gången i första filmen och vår reaktion var väl typ lite annorlunda än vi väntade oss eh. Vi typ "AWW" Och sen gick det utför. Vi blev lite småkära och var fett pepp hela tiden haha ;_; Breaking Dawn var mysig. Minns inte överdrivet mycket men jag gillade slutet vi typ aaaaaaw;_; Blev dock inte Twilightfrälst ändå, nä. Gillar inte Twilight och, alltså, hur onödigt det än är gick vi antagligen bara för att det var en rolig och sarkastisk grej haha. Så hipster. Men jo. Det är watchable och Pattinson är småsnygg och har världens sexigaste röst. Men det får ni inte säga till någon att jag har erkänt :@ ![]()
17 nov, 2011 00:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



















Mugglarportalen