Tabubelagt kött?
Forum > Off Topic > Tabubelagt kött?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag äter allt kött och vill gärna testa lite mer ovanliga sorter också om jag får tillfälle. Orm hade varit intressant att testa till exempel!
15 nov, 2011 22:34 |
|
expelliarmus
Elev |
16 nov, 2011 00:10 |
|
adliitam
Elev |
16 nov, 2011 00:20 |
|
Hotissue
Elev |
Jag äter allt.. "vanligt" haha.. alltså.. typ nöt, fläsk, lamm, kyckling, fisk, vilt, anka lallalala osv.
Fast jag är inte så jätteförtjust i fläsk då det oftast är väldigt salt och kan bli... lite torrt. Eller något. Jag vet inte. Hör inte till favoriten i alla fall.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
16 nov, 2011 00:37 |
|
Margaret
Elev |
16 nov, 2011 07:39 |
|
mican00
Elev |
jag äter det mesta köttet, men jag skulle aldrig äta typ marsvin eller kanin eller sånna djur som vi har som husdjur. det skulle kännas fel.
![]()
16 nov, 2011 07:43 |
|
Elley
Elev |
Äter helst bara viltkött eftersom de inte varit födda till att bli slaktade, de har fått vara fria. Sen äter jag även nötkött, det är gott men det skadar miljön så sjukt mycket att det känns fel. Fläskkött tycker jag inte är särskilt gott men äter även det
http://nouw.com/ellenfelixson/
16 nov, 2011 08:54 |
|
Borttagen
|
Jag skulle inte kunna äta "husdjurskött", alltså kött från katt, hund, häst, hamster osv. Känns ju hemskt O.o
16 nov, 2011 16:17 |
|
Ida S
Lärare |
Inget kan få mig att äta häst, never, kommer aldrig på fråga!
"we live together, and harry does all the cooking." 16 nov, 2011 17:06 |
|
Celebikai
Elev |
16 nov, 2011 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen