Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Somnium
Elev |
Chicken nuggets doppade i ketchup! (y)
Jag tycker inte det är konstigt, men folk ska nästan alltid kommentera det :c Och lökringar doppade i ketchup, that's also awesome :3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
15 nov, 2011 21:07 |
|
Tonkss
Elev |
pannkakor med citron och socker som pålägg. Folk frågar om jag har förlorat förståndet när jag nämner det haha! :'
Somnium: Lökringar i ketchup is love. ♥
15 nov, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
Blod är jävligt gott :3 Fast inte mycket blod :C
15 nov, 2011 21:21 |
|
Tonkss
Elev |
15 nov, 2011 21:22 |
|
Somnium
Elev |
15 nov, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
MAYBE :X
15 nov, 2011 21:29 |
|
Tonkss
Elev |
Somnium: haha det är jättegott ju! Det går verkligen miste om något som aldrig smakat det.... :'
Då är det du o jag då, ensamma i hela världen med att gillar lökringar i ketchup. lol :-D
15 nov, 2011 21:31 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^vad skulle man annars doppa dem i????
15 nov, 2011 21:34 |
|
Twix
Elev |
Jag älskar mosad banan med rivna morötter och apelsinsaft!
Och jag är totalt in love med nutella, varje gång vi reser utomlands tar jag alltid en fralla med nutella, yummy, yummy! 15 nov, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte om det är så konstigt men:
Ta en knäckemacka, smöra den och sedan ringla lite ketchup över den. Bred ut ketchupen med en kniv, stek upp ett-två ägg och släng på mackan. Det är gott. 15 nov, 2011 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen