Om du fick ha ett husdjur i HP...
Forum > Harry Potter > Om du fick ha ett husdjur i HP...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stepheniee
Elev |
DAMIT. Jag glömde dem. :c Men ja.. dem är söta. c: Misstag är mänskligt. 15 nov, 2011 18:53 |
|
pokaro
Elev |
jag skulle vilja ha en iller tror jag... eller en drake! den där vitaktiga i deadly hallows del 2!!
Black swan 15 nov, 2011 18:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
husdjur och husdjur. En livskamrat vill jag hellre säga. Hmm... egentligen har jag och enhörningar aldrig varit en grej men efter att ha fått namnet WalnutUnicorn på Pottermore känner jag att enhörningar är rätt häftiga ändå! Tänk att ha en trogen enhörning som man kan "svischa" omkring med... jag vill inte säga rida för det låter som att det är jag som tvingat den till det då. typ
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 nov, 2011 19:06 |
|
LunaLove<3
Elev |
15 nov, 2011 19:22 |
|
Looney
Elev |
15 nov, 2011 19:34 |
|
-Nymphadora Tonks-
Elev |
En Fågel fenix♥
"Because I want to fix this in my memory for ever" said Ron, his eyes closed and an uplifted expression on his face. "Draco Malfoy, the amazing bouncing ferret..." 15 nov, 2011 20:01 |
|
Borttagen
|
Svårt att välja... en pygmépuff, en katt eller en uggla
15 nov, 2011 20:02 |
|
annawpotter
Elev |
Jag med! Typ världens mest lojala djur. Det vore också väldigt kul att i alla fall träffa på en hippogriff ![]()
15 nov, 2011 20:20 |
|
Tonkss
Elev |
Nifflare! Fast då skulle ju hela huset vara i runiner efter en timme... Kanske en pygmépuff, eller en fenix.
15 nov, 2011 20:26 |
|
juliaweasly
Elev |
Alla är ju så fett awsome så man kan ju inte välja!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
15 nov, 2011 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen