Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Julmusik!

Forum > Off Topic > Julmusik!

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av baramin:
Fairytale of New York är rätt fantastisk.

This!
Annars älskar jag Have yourself a merry little christmas med Ella Fitzgerald

15 nov, 2011 23:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Fairytale of New York är rätt fantastisk.

This!
Annars älskar jag Have yourself a merry little christmas med Ella Fitzgerald


Åh, den är så fin. *sätta på den*

17 nov, 2011 16:56

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag vill att Janet Devlin gör en julskiva någon gång... eller åtminstone en jullåt ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 nov, 2011 16:57

Margaret
Elev

Avatar


Här är en länk tll en spellista jag gjorde förra julen, om någon är intrsserad.

http://open.spotify.com/user/overvolume/playlist/55KW6x8tId8ZZw1I0cMp3o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

17 nov, 2011 17:03

Ginnyy
Elev

Avatar


Fairytale of New York, är nog bästa jullåten som finns!
Tomten jag vill ha en riktig jul, Vår julskinka har rymt, Last Christmas och massa sndra är några andra favoriter

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

17 nov, 2011 17:40

Enchanted
Elev

Avatar


17 nov, 2011 18:39

Sikelvargen
Elev

Avatar


Lyssnade på samma julskiva hela julen förra året.Har tröttnat på den nu

jag älskar vargar!och katter!och julen!

20 nov, 2011 18:45

Solkatten
Elev

Avatar


Jag håller mig helst till svenska låtar ♥ Den svenska julmusiken slår allt annat

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 nov, 2011 16:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Fairytale of New York är rätt fantastisk.

This!
Annars älskar jag Have yourself a merry little christmas med Ella Fitzgerald
GUDOMLIG RÖST HON HAR ♥

24 nov, 2011 16:53

Borttagen

Avatar


Fairytale of New York har jag växt upp med, så det är min absoluta favorit ♥

24 nov, 2011 16:56

1 2 3

Forum > Off Topic > Julmusik!

Du får inte svara på den här tråden.