Julmusik!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Fairytale of New York är rätt fantastisk. This! Annars älskar jag Have yourself a merry little christmas med Ella Fitzgerald 15 nov, 2011 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av baramin: Fairytale of New York är rätt fantastisk. This! Annars älskar jag Have yourself a merry little christmas med Ella Fitzgerald Åh, den är så fin. 17 nov, 2011 16:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag vill att Janet Devlin gör en julskiva någon gång... eller åtminstone en jullåt ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 nov, 2011 16:57 |
|
Margaret
Elev |
Här är en länk tll en spellista jag gjorde förra julen, om någon är intrsserad.
http://open.spotify.com/user/overvolume/playlist/55KW6x8tId8ZZw1I0cMp3o ![]()
17 nov, 2011 17:03 |
|
Ginnyy
Elev |
Fairytale of New York, är nog bästa jullåten som finns!
Tomten jag vill ha en riktig jul, Vår julskinka har rymt, Last Christmas och massa sndra är några andra favoriter
17 nov, 2011 17:40 |
|
Enchanted
Elev |
17 nov, 2011 18:39 |
|
Sikelvargen
Elev |
Lyssnade på samma julskiva hela julen förra året.Har tröttnat på den nu
jag älskar vargar!och katter!och julen! 20 nov, 2011 18:45 |
|
Solkatten
Elev |
Jag håller mig helst till svenska låtar ♥ Den svenska julmusiken slår allt annat
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2011 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: GUDOMLIG RÖST HON HAR ♥Skrivet av baramin: Fairytale of New York är rätt fantastisk. This! Annars älskar jag Have yourself a merry little christmas med Ella Fitzgerald 24 nov, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Fairytale of New York har jag växt upp med, så det är min absoluta favorit ♥
24 nov, 2011 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen