Hermione's tvilling (SV)
Forum > Fanfiction > Hermione's tvilling (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintygirl89
Elev |
Jättebra kapitel.
Inte behöver du be om ursäkt för att det tar lång tid. När jag gick i skolan skrev jag när det var jullov, sportlov, påsklov och lediga dagar (typ studiedagar.) Använd fredagen och lördagen som skrivdagar, vetja. Då ska läxorna läggas på hyllan och du kan skriva en och en halv sida. medanst. Finns detta ord? Annars tycker jag du ska ändra så att så att det står medan. Tryck bara på ändra-knappen som finns när du loggar in. Medan låter lite bättre i mina öron. Du sa att jag fick komma med kritik. Längtar till nästa kapitel, menstressa inte. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
16 nov, 2011 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mintygirl89: Jättebra kapitel. Inte behöver du be om ursäkt för att det tar lång tid. När jag gick i skolan skrev jag när det var jullov, sportlov, påsklov och lediga dagar (typ studiedagar.) Använd fredagen och lördagen som skrivdagar, vetja. Då ska läxorna läggas på hyllan och du kan skriva en och en halv sida. medanst. Finns detta ord? Annars tycker jag du ska ändra så att så att det står medan. Tryck bara på ändra-knappen som finns när du loggar in. Medan låter lite bättre i mina öron. Du sa att jag fick komma med kritik. Längtar till nästa kapitel, menstressa inte. Roligt att du tyckte om kapitlet! Det där med "medanst" var bara ett slarvfel, kan bli lite lite sådär när jag stressar... När jag läste ditt inlägg blev jag mindre stressad, tack!♥ 16 nov, 2011 17:33 |
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mintygirl89: Jättebra kapitel. Inte behöver du be om ursäkt för att det tar lång tid. När jag gick i skolan skrev jag när det var jullov, sportlov, påsklov och lediga dagar (typ studiedagar.) Använd fredagen och lördagen som skrivdagar, vetja. Då ska läxorna läggas på hyllan och du kan skriva en och en halv sida. medanst. Finns detta ord? Annars tycker jag du ska ändra så att så att det står medan. Tryck bara på ändra-knappen som finns när du loggar in. Medan låter lite bättre i mina öron. Du sa att jag fick komma med kritik. Längtar till nästa kapitel, menstressa inte. Roligt att du tyckte om kapitlet! Det där med "medanst" var bara ett slarvfel, kan bli lite lite sådär när jag stressar... När jag läste ditt inlägg blev jag mindre stressad, tack!♥ Jo jag gillade kapitlet. Försök som sagt var att inte stressa. Då kanske du börjar må dåligt och tappa lusten till att skriva. Tro mig, jag vet! (frågor? Skicka ett pm.) Läs gärna Tårar från himlen :D <3
16 nov, 2011 17:35 |
|
Borttagen
|
Super duper bra!!!
Längtar till nästa kapitel, skriv när du har tid. 16 nov, 2011 17:44 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
BRA *BEVAKAR*
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 20 nov, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Jätte bra!
20 nov, 2011 16:59 |
|
Borttagen
|
Tack för alla fina kommentarer!♥
Här kommer nästa kapitel: __________________________________________ Hermione: Hermione tog upp sitt bagage, fortfarande generad över det som hade hänt mellan Harry och henne i början av tåg-resan. Hon tittade åt Harrys håll och upptäckte att han stod och tittade på henne. Hennes ögon sögs som in i Harrys ögon och sedan kom den där efterlängtande känslan att bara få kyssa Harry på dem där lena läpparna igen.. Ron steg fram till Hermione och viftade med sin hand framför hennes ögon. - Hallå, mår du bra?! frågade han. - Ja-aa, var det enda Hermione fick fram. Ron skakade på huvudet och sa: - Du och Harry har varit så knäppa under den här resan, har ni något på gång eller? - Något på gång? sa Harry. Vadå "på gång"? - Eh, Ron tror nog att vi har blivit ihop eller så, Harry! sa Hermione med ett hånfullt skratt. - Ja, det var ju först efter 4 år vi upptäckte att vi var värsta kärleksparet , sa Harry och flinade. - Eh, lägg av! sa Ron. Det verkade faktiskt som om ni hade något på gång! - Knappast, suckade Hermione, men det var faktiskt inte riktigt sant.. Ron sökte med blicken till henne, han höjde på ögonbrynet för att visa att han inte trodde på det hon hade sagt. Hermione rodnade men blev sedan väldigt irriterad på Ron. Varför skulle han lägga sig i vad hon och Harry gjorde? Han förstörde ju bara allting! __________________________________________ Hoppas ni tyckte om kapitlet!♥ Blev själv väldigt irriterad av att skriva Hermione's tankar om Ron i slutet av kapitlet... 21 nov, 2011 18:18 |
|
Borttagen
|
Åhh så bra ♥ jag vill ha mera för jag älskar denna ♥
21 nov, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
Jätte bra ♥
21 nov, 2011 20:35 |
|
Victoire Weasly
Elev |
21 nov, 2011 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen