Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Syskon?

Forum > Off Topic > Syskon?

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Chidney
Elev

Avatar


Har en lillebror, men jag har lyckats skrämma bort honom från allt vad Harry Potter-fandom heter tyvärr

Nördar är också människor. Möjligen lite gladare :)

28 okt, 2010 22:47

Hannaa
Elev

Avatar


Har inga syskon på mugglis. Ingen av dom är lika stort fan som jag..

Annars har jag en tvillingbror, två lillesystrar och en storebror. Men alla fyra bor i Norge :'(
Som tur är ska jag åka dit idag

29 okt, 2010 16:15

parkinson123
Elev

Avatar


Åh vad kul! Jag har också mycket släkt i norge

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs11.favim.com%2Forig%2F160214%2Fandy-andy-biersack-andy-sixx-black-veil-brides-Favim.com-3994431.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages6.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F32600000%2FDraco-Malfoy-draco-malfoy-32632440-245-300.gif

29 okt, 2010 17:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hannaa:
Har inga syskon på mugglis. Ingen av dom är lika stort fan som jag..

Annars har jag en tvillingbror, två lillesystrar och en storebror. Men alla fyra bor i Norge :'(
Som tur är ska jag åka dit idag


Jaha vad roligt, jag är från norge. Jag är halvnorsk 8D
Jag har två bröder men den älsta är 11 och har inte läst Harru Potter än... X)

29 okt, 2010 18:09

Hannaa
Elev

Avatar


Jag är också från Norge och är halvnorsk haha
Kul med fler halvnorska på mugglarportalen!

29 okt, 2010 21:34

Library
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
Fattar inte hur man kan gilla wow asså... Har kört det en gång och... jag kan ju inte säga att spelet är dåligt, men jag kan absolut säga att det inte borde ha så många spelare, jag menar, hur kul kan det va? Fattar inte hur man kan tycka att det är så kul att man sitter jag vet inte hur många timmar varje dag...


Jag förstår inte heller det.. Jag körde det i en månad sen så tröttnade jag.. Min bror har spelat det sen han gick i typ femman, sexan och nu går han tvåan. Fast han blev bannad en gång och så körde han inte på ett halvår, fast under den tiden var det en massa andra spel han körde....

Du måste se på livet med enkla ögon

29 okt, 2010 22:40

Ravenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Pottergeek:
Nepp, men har tre systrar in real life.


Du har iallafall bättre än jag ;P jag har 4 systrar,en är min tvilling,2 är tvillingar fast 11 år,den fjärde är 14 år,och vi 4 bråkar mycket,men vi är bra vänner annars,3 ska börja på mugglis,och en vet ni nog redan finns här

Ravenclaw <3 &#9829; Pokemon 4ever &#9829;

30 okt, 2010 19:23

EmelieOMG
Elev

Avatar


Hej ALice,glöm inte mig,jag har börjat också och tvillingarna också

1 nov, 2010 20:28

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av APELSiiN:
Nope inga syskon xD

1 nov, 2010 20:30

TwinSisters
Elev

Avatar


Skrivet av EmelieOMG:
Hej ALice,glöm inte mig,jag har börjat också och tvillingarna också [/quote


just det :@hela familjen är här,och vi är i olika elevhem,emelie i slyth,Alicia i gryff,Alice i rave och vi 2 i huffle

1 nov, 2010 20:33

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Off Topic > Syskon?

Du får inte svara på den här tråden.