Pluggläge!
Forum > Off Topic > Pluggläge!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Vänta, Fleet Foxes!!!! ♥
http://www.youtube.com/watch?v=cdN2bfov9JQ 13 nov, 2011 21:38 |
|
adliitam
Elev |
14 nov, 2011 00:22 |
|
expelliarmus
Elev |
14 nov, 2011 00:24 |
|
adliitam
Elev |
14 nov, 2011 00:25 |
|
Borttagen
|
Mina pluggrutiner:
"Nu ska jag plugga" En timme senare *Jag pluggar i 20 minuter* "Sådär nu har jag varit duktig, nu gör jag något annat" Det är ett vinnande koncept - men jag börjar tidigt inför prov istället. Så i sammanlagd tid så går det ihop, tydligen. 14 nov, 2011 00:31 |
|
expelliarmus
Elev |
Mina pluggrutiner;
*HELVETEEEEE, jag ska skriva 6000 ord om blablabla tills imorgon...* klockan 23.46 på kvällen. Fast jag lämnar alltid in allting i tid och lyckas ofta få väldigt höga betyg! ;I Så mina pluggrutiner fungerar obviously för mig.
14 nov, 2011 00:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-14 kl. 00:34
|
|
Borttagen
|
Skriver min coola novell C:
14 nov, 2011 00:33 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tycker det blir så mycket tråkigare att plugga utan musik. Klarar knappt av en dag utan musik ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 nov, 2011 00:53 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Mina pluggrutiner; *HELVETEEEEE, jag ska skriva 6000 ord om blablabla tills imorgon...* klockan 23.46 på kvällen. Fast jag lämnar alltid in allting i tid och lyckas ofta få väldigt höga betyg! ;I Så mina pluggrutiner fungerar obviously för mig. Jag pluggar också mycket bättre på natten!! Då finns det inget eller ingen annan som kan störa en! ![]() ![]()
14 nov, 2011 02:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Mina pluggrutiner; *HELVETEEEEE, jag ska skriva 6000 ord om blablabla tills imorgon...* klockan 23.46 på kvällen. Fast jag lämnar alltid in allting i tid och lyckas ofta få väldigt höga betyg! ;I Så mina pluggrutiner fungerar obviously för mig. Så är det för mig också! På något mystiskt sätt klarar jag mig alltid undan med ett högt betyg! Det är för mig oförståeligt 14 nov, 2011 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen