Karaktärerna
Forum > Harry Potter > Karaktärerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Voldemort mohahahaha
14 nov, 2011 16:54 |
|
Borttagen
|
Ginny eller Hermione
14 nov, 2011 17:11 |
|
juliaweasly
Elev |
Ron, eller fred&george
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
14 nov, 2011 17:13 |
|
Borttagen
|
Hermione tror jag.. Men det var riktigt svår fråga.
15 nov, 2011 15:29 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Alla fast kanske helst Hermione!!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 15 nov, 2011 19:08 |
|
LunaLove<3
Elev |
15 nov, 2011 19:11 |
|
Thegirlwholived
Elev |
Jag skulle vilja vara Hermione, Fleur eller kanske George Weasly ♥
Att dra nytta av goda råd kräver mer visdom än att ge dem. 15 nov, 2011 19:17 |
|
Looney
Elev |
15 nov, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Jag skulle helt klart vilja spela Lina ♥ Hon skulle vara så himla rolig att spela ♥
28 nov, 2011 18:20 |
|
Safrina
Elev |
Jag skulle gilla att spela Draco Malfoy. Alltså bara spela, inte vara som honom på riktigt. Men annars skulle det nog vara Luna Lovegood.
28 nov, 2011 18:32 |
Forum > Harry Potter > Karaktärerna
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen