Favorit film & bok? Varför?
Forum > Harry Potter > Favorit film & bok? Varför?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
jag tycker att GF är bästa boken och den och DH2 är de bästa filmerna!
14 nov, 2011 15:16 |
|
dooby
Elev |
film~ harry potter och dödsrelikerna 1-7
14 nov, 2011 16:43 |
|
Borttagen
|
Favorit bok:
Order of the pheonix & Deathly Hallows Favorit film: Deathly Hallows 14 nov, 2011 22:05 |
|
HarryPrutter
Elev |
Favoritfilm: Harry Potter and the deathly hallows. (Part 1 & Part 2)
Varför: I dessa filmerna tycker jag att skådespelarna verkligen gör ett utmärkt jobb och jag gillar effekterna i dessa filmer. Tycker också att dom har fått ut berättelsen väldigt bra i dessa filmer. Allt man läser i boken och allt man föreställt sig i huvudet kommer fram på bioduken, just perfect. Favoritbok: Harry Potter and the half-blood-prince Varför: Tycker verkligen om hur J.K Rowling berättar hur karaktärerna förändras i boken och hur dom växer upp och kärleken som kommer fram i denna boken. Bara älskar den.
14 nov, 2011 22:18 |
|
Borttagen
|
Bok:
Hemligheternas kammare Film: Fången från Azkaban 29 okt, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Favoritfilmen är ju då Harry potter och dödsrelikerna del 2 (HP 7)
Men har ingen favorit när det gäller böckerna har inte läst alla än 30 okt, 2012 14:57 |
|
Atlanten
Elev |
Lista på bok-serier jag tycker om:
Harry Potter! Vampire Academy The Hunger Games House of Night Twilight
30 okt, 2012 17:21 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Min favorit böker/filmer är De vises sten och halvblodsprinsen.
De vise sten för att de är där allt börgade och Halvblodsprinsen för att jag bara tycker att den är så otroligt bra! Men de är veligt svårt att bara välja en alla är så himla bra!
30 okt, 2012 17:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
I skrivande stund. Med random förklaringar till varför. Here it comes:
Film: HBP för att humorn är slående. ♥ Bok: Deathly Hallows enbart på grund av slutstriden, elever som återvänder, Narcissas roll, Harry vs Voldemort-dialogen, Peeves slutliga sång/ramsa... och ALLT! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2012 18:09 |
|
Irma Pince
Elev |
Filmer-
Harry Potter och fenixorden för att jag älskar DA och det är så spännade! Harry Potter och Halvprinsen för att jag ÄLSKAR Horace och den är så sorlig! Harry Potter och dödsrelikerna 2 för att den är såså bra och sorlig och så powerful! Böcker- Har inte läst alla böcker än men det här nog mina fovoriter såhär långt. Harry Potter och den vises sten för att den är så mysig och väldig bra! Och allt nogorlunda normalt. Harry Potter och fången från Azkeban för att dom får så många nya ämnen osv Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 30 okt, 2012 19:09 |
Forum > Harry Potter > Favorit film & bok? Varför?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen