Sommarskola
Forum > Off Topic > Sommarskola
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
^ Jahaaaa. Jepp vi får blockbetyg o_O 13 nov, 2011 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: G, VG o MVG så det är blockbetyg? nej men somMusikNonStopsäger och som jag försökte säga, om du får betyg i SO eller i NO så är det blockbetyg. Om du får x (spelar ingen roll i vilket ämne) och det står SO på pappret så är det blockbetyg. Inte blockbetyg är när du istället få x i historia, y i samhällskunskap, z i Religion och q i Geografi. Man kan allstå få olika betyg i ämnena, men även samma. 13 nov, 2011 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen