Vill du vara med i en "dokusåpa"?
Forum > Off Topic > Vill du vara med i en "dokusåpa"?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Nej haha, ashemskt. Om någon skulle tvinga mig, typ Äntligen Hemma eller något sånt töntigt. Vårt hus måste faktiskt göras om.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 nov, 2011 17:40 |
|
superman
Elev |
Fångarna på fortet
13 nov, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
En annan kompis sa att jag borde vara med i Girls Gone Wild >__>
13 nov, 2011 17:47 |
|
IamAK
Elev |
Top Model skulle jag vilja vara med i, men bara på skoj för jag vill inte bli modell. Annars inget.
13 nov, 2011 18:07 |
|
expelliarmus
Elev |
Underbar tråd Li
Jag har alltid haft en dröm om att vara med i typ Project Runway för att det verkar så awesome att få designa kläder osv, men jag är skitdålig på att sy och rita, men kul skulle det ha varit! Sedan skulle jag lätt vilja vara med i Halv åtta hos mig eller Wipeout!
13 nov, 2011 20:19 |
|
scarhead
Lärare |
kanske i detdär programmet man får göra massor av saker i mörkret
eller vad var det jag tänkte på.... Wipeout var det ja! om jag nu inte hade varit rädd för dendär snurrsaken och att falla så långt ner i vattnet 13 nov, 2011 20:22 |
|
Enchanted
Elev |
Fångarna på fortet står högst upp på min lista med tv program som jag vill vara med i! Annars skulle det också vara riktigt kul att vara med i halv åtta hos mig och wipeout
13 nov, 2011 20:24 |
|
Ginnyy
Elev |
Halv åtta hos mig skulle vara trevligt!
Sen tror jag inte att jag skulle säga nej till Robinson, skulle vara en grym upplevelse Sen skulle jag kunna tänka mig att vara med i Big Brother bara för att, liksom, lär ju vara kuuul
13 nov, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
Halv åtta hos mig eller Fångarna på fortet
13 nov, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Project Runway ♥
13 nov, 2011 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen