Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013
Forum > Off Topic > Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Man hör så mycket, då det är oklart om vad som är sant eller ej. Så jag föreslår att alla tar ett chill pill och lugnar ner sig.
13 nov, 2011 13:49 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså, gott folk, hur många av er äger en mobiltelefon?
without something there is no nothing 13 nov, 2011 13:50 |
|
childhoodlight
Elev |
Saken är ju den att artiklar om detta har skrivits hela året (2011) och tidigare också, så det är ju ingenting som är nytt! ^^
13 nov, 2011 13:51 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av childhoodlight: Saken är ju den att artiklar om detta har skrivits hela året (2011) och tidigare också, så det är ju ingenting som är nytt! ^^ Precis ^^ without something there is no nothing 13 nov, 2011 13:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Eh ja... du får det att låta det mycket allvarligare än artiklarna jag har läst om detta. Har läst att det enbart kommer påverka kommunikationen på jorden. well, yes kommunikationen och miljön på jorden. Skrivet av Li: Jag älskar att man ska stänga av elektriska apparater men samtidigt förlita sig på dem att de varnar en. ♥ vad menar du nu ? ^^ Skrivet av GinnyOlivia: Hmm, jag vet inte. Var har du hört/läst det? Känns som att det är sånt här de varnar för när det finns en liten minimal risk för det, och media förstorar upp det som alltid. Men jag vet inte olika sidor, men allt började med att jag kom över en video där det handlade om just det här, och jag sökte lite närmare på det. själv så tycker jag det är intressant om vad olika personer säger om det! såklart ska man ju ta allt som står på nätet med en nypa salt, och jag säger ju bara vad som står. men eftersom NASA- personer sagt att det ser ut som att det kommer bli så, att solen åker genom ett energimoln eller vad det nu var, har inte awesomast minne i världen, så borde man ju ändå tänka på att förbereda sig. Citat: Skrivet av childhoodlight: Saken är ju den att artiklar om detta har skrivits hela året (2011) och tidigare också, så det är ju ingenting som är nytt! ^^ det har det skrivits om, men det verkar som att alla har glömt bort det, och nu är det ju mer aktuellt. EDIT: såg en video med Obama (för ett tag sedan) som också sa att man borde förbereda sig, att ha en så kallad flyktplan om det nu skulle bli aktuellt. 13 nov, 2011 13:54
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-13 kl. 13:58
|
|
Twix
Elev |
Jag hatar verkligen sånt här, blir alltid ihjälskrämd!
Men jag tror ändå att det inte kommer hända, det känns som dom hela tiden håller på att varna för alla "katastrofer" som kommer hända. Det är faktiskt ganska liten chans att det verkligen händer.... Men nu behöver man tydligen inte bara behöva oroa sig för Jordens undergång 2012, nu ska man oroa sig för solstormen också....'-' 13 nov, 2011 13:55 |
|
Borttagen
|
THE END IS NEAR D:
13 nov, 2011 13:55 |
|
Pixie
Elev |
13 nov, 2011 13:56 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är ju jättebra att du varnar såklart! Men som du sa, allt som står på nätet kan ju inte stämma. Hm. Har inte läst om detta i någon tidning eller sett på tv, har ni?Skrivet av childhoodlight: Eh ja... du får det att låta det mycket allvarligare än artiklarna jag har läst om detta. Har läst att det enbart kommer påverka kommunikationen på jorden. well, yes kommunikationen och miljön på jorden. Skrivet av Li: Jag älskar att man ska stänga av elektriska apparater men samtidigt förlita sig på dem att de varnar en. ♥ vad menar du nu ? ^^ Skrivet av GinnyOlivia: Hmm, jag vet inte. Var har du hört/läst det? Känns som att det är sånt här de varnar för när det finns en liten minimal risk för det, och media förstorar upp det som alltid. Men jag vet inte olika sidor, men allt började med att jag kom över en video där det handlade om just det här, och jag sökte lite närmare på det. själv så tycker jag det är intressant om vad olika personer säger om det! såklart ska man ju ta allt som står på nätet med en nypa salt, och jag säger ju bara vad som står. men eftersom NASA- personer sagt att det ser ut som att det kommer bli så, att solen åker genom ett energimoln eller vad det nu var, har inte awesomast minne i världen, så borde man ju ändå tänka på att förbereda sig. ![]()
13 nov, 2011 13:56 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Jag läste alltid sådana artiklar i BÖRJAN av året, men har inte hittat någonting om detta nu, alltså aktuella nyhetsartiklar om saken. NASA varnade om detta redan 2010... så
13 nov, 2011 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen