Fars dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Buddha
Elev |
Just nu har jag inget till min pappa, men jag gjorde en jibjab men pappa är i U.S.A så han får vad jag nu ska ge honom på lördag.
Skrivet av Borttagen: Min pappa ska få en miniräknare som jag tog från skolan. ? 13 nov, 2011 12:16 |
|
Borttagen
|
Min pappa fick en bok med fakta och 350 ölsorter och sånt stuff typ. Han fick en kram också. :3
13 nov, 2011 12:18 |
|
expelliarmus
Elev |
Orka fira? Mina föräldrar firar aldrig mig när det är barnens dag, då tänker inte jag fira mors/farsdag heller
13 nov, 2011 12:18 |
|
Borttagen
|
Miniräknare är en bra present...Han kanske kan lära sig hur många år jag är!
13 nov, 2011 12:22 |
|
Luna 1
Elev |
13 nov, 2011 14:36 |
|
ikka
Elev |
Vi ska ner till konditoriet & köpa bakelser
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 nov, 2011 14:37 |
|
Borttagen
|
Min pappa ska få NOTHING
13 nov, 2011 14:39 |
|
Tonkss
Elev |
13 nov, 2011 14:40 |
|
Margaret
Elev |
Min pappa fick en blomma och några lotter. Men han bryr sig inte om saker direkt, han skulle bli nöjd bara av ett grattis. Men jag och min syster ville ändå ge honom någonting, för han förtjänar det. ♥
![]()
13 nov, 2011 14:44 |
|
Tonks-nea1
Elev |
13 nov, 2011 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen