Önskelista.
Forum > Off Topic > Önskelista.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
jedward. i ett fint rött glittrigt paket.
Nejmen, jag vill ha biljetter till deras Victory-tour i Örebro :I ![]()
12 nov, 2011 22:58 |
|
Borttagen
|
Avtagaren
SPEL! och pengar 12 nov, 2011 23:50 |
|
Amandan
Elev |
12 nov, 2011 23:58 |
|
Borttagen
|
Åh, Gud, jag har inte alls börjat med min önskelista än. Det är så svårt, jag får så dåligt samvete när jag önskar mig en massa dyra saker
13 nov, 2011 00:02 |
|
Borttagen
|
- En gitarr.
- American Tragedy Redux. - En kaptenshatt. - En skateboard. - Kläder. - En hund. - Pengar. - Och koncert biljetter. 13 nov, 2011 00:10 |
|
luckyBella
Elev |
* Harry potter stuffs (ofcourse)
* Pengar * Åka til London * ''Wild Rose'', Avril lavignes parfym Än så länge
13 nov, 2011 00:20 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Celebikai: jedward. i ett fint rött glittrigt paket. Nejmen, jag vill ha biljetter till deras Victory-tour i Örebro :I Örebro? :o Den skulle man ju nästan gå på bara för att det är så nära xD Fast, nä, tror inte det _____________________________________________________ Näe, inte mycket iaf meneh kanske... Presentkort på H&M/Lindex eller kläder, smink & smycken därifrån Speldator The sims 3 och expansionspaketen Böcker Hpsaker Ah, kanske något sånt, fast ärligt talat, så är inte något av dom där grejerna jag typ dör för att jag vill ha dom så mycket.. ![]()
13 nov, 2011 00:31 |
|
Twix
Elev |
- Trollstav
- Fantastiska vidunder och var man hittar dem - Quidditch genom tiderna - Hufflepuff-grejs Ja... I princip bara HP-grejer 13 nov, 2011 00:35 |
|
Borttagen
|
Jag har dem två, på engelska, dock. Men de är bra. 13 nov, 2011 00:38 |
|
cannedcorn
Elev |
Funderar på att inte önska mig något till jul. Att alla som planerat att ge mig en julklapp ska istället skänka de pengarna de tänkt lägga ner på en julklapp till mig till välgörenhet istället. T ex PETA. Och se ge mig ett papper eller något där det står till vad och hur mycket dom skänkt.
Det skulle nog göra mig gladare än saker ♥
13 nov, 2011 00:51 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen