Spex foto
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Ida S: Nästa år, trean, ska vi däremot få ha det :' THIS!!!
12 nov, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Vi var superhjältar!
Jag var Buffy the Vampire Slayer ♥ 12 nov, 2011 21:40 |
|
Solkatten
Elev |
Har man spex foto i 3;an på gymnasiet också?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 21:49 |
|
Ginnyy
Elev |
12 nov, 2011 21:53 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Vi hade tema skräck, fin fantasi... hehe våran bild ![]() om någon är intresserad så är det fritt fram att anteckna Vem av dom är du? c: ![]()
12 nov, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
^fast vi tar inget foto i tvåan så vi spexade på fotot i tvåan
SÅ såg vi ut då https://www.facebook.com/dracodormi/posts/10150346215697315?notif_t=feed_comment_reply#!/photo.php?fbid=493401640929&set=a.456372170929.242674.649410929&type=3&theater 12 nov, 2011 21:55 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Ginnyy: Vi hade tema skräck, fin fantasi... hehe våran bild ![]() om någon är intresserad så är det fritt fram att anteckna Vem av dom är du? c: den blonda i mitten på översta raden
12 nov, 2011 21:55 |
|
whirlwinds
Elev |
Vi ska ta i vår. Har ingen aning om vad jag ska vara haha : (((( Dock var det alltid så kul innan att vara yngre och se hur niorna en dag varje vår sprang omkring och var utklädda till random saker; i våras var en hulken (och grönmålad), en kille var utklädd till tjej, vissa gick runt invirade i lakan osv. Hahaha åh ♥
12 nov, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
När jag går i nian vill jag klä ut mig till Tonks, om vi inte har något tema. Då vill jag typ ha rosa hår, Tonks trollstav och kläder som liknar en Hogwarts klädnad med Hufflemärke på.
12 nov, 2011 22:11 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag går på en estetisk skola så spex fotona är alltid väldigt kreativa. haha
"Fin en flint" var ett tema. alla klädde sig som deras no, matte, mentor. "Äre go fika" var ett annat ( vad är du för animaliskt djur, Kvack, voff Gosh min skola) Det bästa med spexfoton är att se alla i roliga kostymer, fast det händer ganska ofta. Tre klasser var utklädda till hippies, min klass åt lunch i pyjamas i matsalen (det är fan en sak man ska ha gjort innan man dör). Folk springer omkring mer hinkar och moppar iklädda tygsäckar, ja allt sånt händer med jämna mellanrum även utan spexfoto. 12 nov, 2011 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen