Nästa år; 2012!
Forum > Off Topic > Nästa år; 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Längtar sjukt mycket till nästa år. Bland annat för att:
- Jag fyller 15, så jag ska troligtvis skaffa moppe då. - Jag ska åka på språkresa till England i tre underbara veckor ♥ - ... Och inget mer. Haha, nejmen. Kommer inte på något mer som jag ser extra fram emot just nu. :3 12 nov, 2011 19:57 |
|
annawpotter
Elev |
Haha.. men det är väldigt uppmärksammat denna gången. Det har ju till och med kommit en film om det.
Jag tror inte på det men... man vet ju aldrig. Precis som Margaret skrev så är det på grund av att Maya-indianernas kalender slutar nästa år. De har kommit på väldigt mycket mystiska grejer som faktiskt blivit sanna. Bl.a förutsåg de 11 september. ![]()
12 nov, 2011 19:58 |
|
Solkatten
Elev |
Går den under så gör väl den det. Inte så mycket att göra åt det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 20:00 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Solkatten: Går den under så gör väl den det. Inte så mycket att göra åt det. Håller med. Varför gå runt och oroa sig liksom? Bättre att njuta av livet till fullo medan man kan och ta dagarna som de kommer. Inte för att jag tror att jorden kommer att gå under, men om den gör det så gör det. Jag tänker inte på det. ![]()
12 nov, 2011 20:07 |
|
IamAK
Elev |
- jag kommer ta studenten!!!
fast jag är inte så glad över det. 12 nov, 2011 20:11 |
|
scarhead
Lärare |
MIN KLASS KANSKE SKA VARA MED I VI I FEMMAN OCH DÅ KANSKE JAG MÖTER NÅGON MUGGLIS 8D
jag fyller 12. eh tjohej. 12 nov, 2011 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag tar studenten
Jag kommer förhoppningsvis flytta hemifrån och börja plugga på unviersitetet! De är typ de stooooora sakerna som händer! 12 nov, 2011 20:41 |
|
ikka
Elev |
- Jag fyller 18 år!
- Min kompis från Lund kommer hit & går på UppCon12 med mig ♥ - Emilie Autumn på Nalen ♥ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 nov, 2011 20:55 |
|
kinshaw
Elev |
- fyller 20 år
- fler avsnitt av the vampire diaries kommer - ny säsong av true blood - jobba eller plugga ![]()
12 nov, 2011 20:59 |
|
Draken Norbert
Elev |
12 nov, 2011 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen