Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Stjärnsyster/bror

Forum > Off Topic > Stjärnsyster/bror

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Det finns en här på Mugglarportalen (kommer inte ihåg vem) som är född den 9 april 1996, precis som jag

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 nov, 2011 19:39

Borttagen

Avatar


Jag vet bara en som har samma namn som jag och hon är född samma år som mig. hon och jag höll även på med samma sport :o

12 nov, 2011 19:40

scarhead
Lärare

Avatar


tror inte det finns någon som heter Matilda och mitt efternamn xd
som sagt, jag och si_tonks fyller år samma dag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

12 nov, 2011 19:41

Fang
Elev

Avatar


Har hittat en på facebook med samma namn som mig. Fast jag vet inget om den personen.

12 nov, 2011 19:41

Borttagen

Avatar


Jag vet att jag ahr sett någon på Facebook som heter Rebecca Lindgren och det är ju itne så jätte ovanligt s det borde finnas har dock ganska ovanligt mellan namn..

12 nov, 2011 19:42

Ida S
Lärare

Avatar

+1


Jag är helt ensam i hela värlen om mitt namn... så lär inte ha någon stjärnsyster x) Därmot går det en tjej i min franskagrupp som har precis samma födelsedatum som jag. Irriterande nog så är hon någon jag verkligen inte tycker om.

"we live together, and harry does all the cooking."

12 nov, 2011 19:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida S:
Jag är helt ensam i hela värlen om mitt namn... så lär inte ha någon stjärnsyster x) Därmot går det en tjej i min franskagrupp som har precis samma födelsedatum som jag. Irriterande nog så är hon någon jag verkligen inte tycker om.


Coolt att vara ensam i världen om sitt namn!

12 nov, 2011 19:51

Ida S
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida S:
Jag är helt ensam i hela värlen om mitt namn... så lär inte ha någon stjärnsyster x) Därmot går det en tjej i min franskagrupp som har precis samma födelsedatum som jag. Irriterande nog så är hon någon jag verkligen inte tycker om.


Coolt att vara ensam i världen om sitt namn!

I know, right? x) Och ändå så är det inget namn folk reagerar på, efternamnet är taget (men helt svenskt) så vår släkt är de enda med det efternamnet och jag är den enda i min släkt som heter Ida

"we live together, and harry does all the cooking."

12 nov, 2011 19:55

annawpotter
Elev

Avatar


^Det är verkligen jättecoolt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F2594d8a3eebbd26ca6bc403ec0b06ba3%2Ftumblr_mgzef3pg801rtpflwo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F16886870%2Ftumblr_ls3bwg8UZp1qfcl2go1_500_large.jpg

12 nov, 2011 19:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida S:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida S:
Jag är helt ensam i hela värlen om mitt namn... så lär inte ha någon stjärnsyster x) Därmot går det en tjej i min franskagrupp som har precis samma födelsedatum som jag. Irriterande nog så är hon någon jag verkligen inte tycker om.


Coolt att vara ensam i världen om sitt namn!

I know, right? x) Och ändå så är det inget namn folk reagerar på, efternamnet är taget (men helt svenskt) så vår släkt är de enda med det efternamnet och jag är den enda i min släkt som heter Ida


Jag skulle också vilja ha ett speciellt och unikt namn

12 nov, 2011 20:01

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Stjärnsyster/bror

Du får inte svara på den här tråden.