Stjärnsyster/bror
Forum > Off Topic > Stjärnsyster/bror
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det finns en här på Mugglarportalen (kommer inte ihåg vem) som är född den 9 april 1996, precis som jag
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
Jag vet bara en som har samma namn som jag och hon är född samma år som mig. hon och jag höll även på med samma sport :o
12 nov, 2011 19:40 |
|
scarhead
Lärare |
tror inte det finns någon som heter Matilda och mitt efternamn xd
som sagt, jag och si_tonks fyller år samma dag 12 nov, 2011 19:41 |
|
Fang
Elev |
Har hittat en på facebook med samma namn som mig. Fast jag vet inget om den personen.
12 nov, 2011 19:41 |
|
Borttagen
|
Jag vet att jag ahr sett någon på Facebook som heter Rebecca Lindgren och det är ju itne så jätte ovanligt s det borde finnas
12 nov, 2011 19:42 |
|
Ida S
Lärare |
Jag är helt ensam i hela värlen om mitt namn... så lär inte ha någon stjärnsyster x) Därmot går det en tjej i min franskagrupp som har precis samma födelsedatum som jag. Irriterande nog så är hon någon jag verkligen inte tycker om.
"we live together, and harry does all the cooking." 12 nov, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Jag är helt ensam i hela värlen om mitt namn... så lär inte ha någon stjärnsyster x) Därmot går det en tjej i min franskagrupp som har precis samma födelsedatum som jag. Irriterande nog så är hon någon jag verkligen inte tycker om. Coolt att vara ensam i världen om sitt namn! 12 nov, 2011 19:51 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: Jag är helt ensam i hela värlen om mitt namn... så lär inte ha någon stjärnsyster x) Därmot går det en tjej i min franskagrupp som har precis samma födelsedatum som jag. Irriterande nog så är hon någon jag verkligen inte tycker om. Coolt att vara ensam i världen om sitt namn! I know, right? x) Och ändå så är det inget namn folk reagerar på, efternamnet är taget (men helt svenskt) så vår släkt är de enda med det efternamnet och jag är den enda i min släkt som heter Ida "we live together, and harry does all the cooking." 12 nov, 2011 19:55 |
|
annawpotter
Elev |
12 nov, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: Jag är helt ensam i hela värlen om mitt namn... så lär inte ha någon stjärnsyster x) Därmot går det en tjej i min franskagrupp som har precis samma födelsedatum som jag. Irriterande nog så är hon någon jag verkligen inte tycker om. Coolt att vara ensam i världen om sitt namn! I know, right? x) Och ändå så är det inget namn folk reagerar på, efternamnet är taget (men helt svenskt) så vår släkt är de enda med det efternamnet och jag är den enda i min släkt som heter Ida Jag skulle också vilja ha ett speciellt och unikt namn 12 nov, 2011 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen