Vad vi önskar att vi vågade
Forum > Off Topic > Vad vi önskar att vi vågade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag önskar att jag vågade fråga honom rakt ut vad fan han menar med alla dessa blickar och leenden. ![]() Fråga på du bara? :3 (Okej ska vara seriös, men var bara tvungen denna gången.) Ett tipps är ju att inte fråga rakt på - för det skulle ju låta sjukt wierd. Haha, det hade jag inte tänkt heller 11 nov, 2011 23:50 |
|
Josefinpotter
Elev |
Jag önskar att jag.. nej kommer inte på nåt
Gryffindor :D 12 nov, 2011 10:22 |
|
IvveKingh
Elev |
Jag önskar att jag vågat hoppa tian... Hehe...
12 nov, 2011 10:25 |
|
Luna 1
Elev |
12 nov, 2011 10:26 |
|
baramin
Elev |
Att jag vågade skrika lite då och då. Att jag vågade prata med någon om det där som får heta klaustrofobi tills vidare.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 12 nov, 2011 10:27 |
|
IamAK
Elev |
- jag önskar att jag vågade vara mer social
- jag önskar att jag vågade prata inför en grupp av människor utan inre konflikter - jag önskar att jag vågade berätta för "honom" vad jag kände - jag önskar att jag vågade berätta för min kompis allt hon gör som är fel, och som sårar mig - jag önskar jag vågade se ut precis som jag vill utan att känna mig som en wannabe - jag önskar att jag vågade vara mer modig överhuvudtaget och göra saker som jag tycker är pinsamma 12 nov, 2011 10:33 |
|
Twix
Elev |
Jag önskar jag vågade våga.
Jag önskar jag vågade göra en kullerbytta. Jag önskar jag vågade fråga. Ja... Jag är helt störd som knappt vågar göra en kullerbytta... 12 nov, 2011 10:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen