HPvecka i Stockholm
Forum > Harry Potter > HPvecka i Stockholm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
11 nov, 2011 22:24 |
|
cannedcorn
Elev |
11 nov, 2011 22:26 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Btw, vart ligger Sollentuna? x) Alltså hur tar man sig dit från typ T-centralen? Du tar märsta tåget OMG SÅG INTE ATT DET VAR SOLLENTUNA BIBLIOTEK!! JAG BOR CA 30 SEKUNDER DÄR FRÅN!! Jag kan definitivt hjälpa till ![]()
11 nov, 2011 22:27 |
|
samfora
Elev |
Tack så mycket alla som gjort en liten intresseanmälan, både till att vara med och att hjälpa till
Som sagt tar man Pendeltåg mot Märsta (alternativt mellantåg mot Upplands Väsby) och kliver av vid Sollentuna, så finns biblioteket alldeles vid stationen Kom gärna med roliga ideér! Hogwarts will always be there to welcome you home. 11 nov, 2011 22:56 |
|
grodan-boll
Elev |
Åh vad kul!!!
Himla synd att man inte bor i närheten av Stockholm..kanske kan åka dit ändå..hmm SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 11 nov, 2011 22:58 |
|
samfora
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Åh vad kul!!! Himla synd att man inte bor i närheten av Stockholm..kanske kan åka dit ändå..hmm Hoppas att du kommer, det kanske är värt det? ;D Hogwarts will always be there to welcome you home. 11 nov, 2011 22:59 |
|
si_tonks
Elev |
11 nov, 2011 22:59 |
|
samfora
Elev |
Skrivet av si_tonks: Jag kan möta några vid stationen om dem vill, haha, som sagt så bor jag ca 30 sekunder där ifrån Jättesnällt Hogwarts will always be there to welcome you home. 11 nov, 2011 23:03 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av samfora: Skrivet av si_tonks: Jag kan möta några vid stationen om dem vill, haha, som sagt så bor jag ca 30 sekunder där ifrån Jättesnällt OMG bor du i sollentuna?! O.o ![]()
11 nov, 2011 23:04 |
|
Margaret
Elev |
Åh, det låter intressant. Kan inte lova något nu men jag skulle eventuellt kunna hjälpa till med något.
Bor i Märsta, så det tar typ 20 minute, inte så farligt. ![]()
11 nov, 2011 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen