LeakyCon 2012
Forum > Harry Potter > LeakyCon 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: ¨JASMIN MAMMA SA JUST ''DET VORE VÄL JÄTTEKUL!'' I'M DEAD our parents OH MY FUCKING GOD OUR PARENTS I LOVE THEM SO MUCH
11 nov, 2011 21:19 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av accioron: ¨JASMIN MAMMA SA JUST ''DET VORE VÄL JÄTTEKUL!'' I'M DEAD our parents OH MY FUCKING GOD OUR PARENTS I LOVE THEM SO MUCH JAG MED ALLTSÅ DE FÖRSTÅR VÅR SITUATION SÅ BRA ♥ ♥ ♥ WE NEED THIS 11 nov, 2011 21:21 |
|
Maharajah
Elev |
VARFÖR!! Å jag vill så himla himla himla gärna.
Jag har dock inte råd, så jag får la stanna hemma och lyssna på när alla ni andra åker dit och myser .. 11 nov, 2011 21:22 |
|
childhoodlight
Elev |
11 nov, 2011 21:23 |
|
Ida S
Lärare |
Oh my God, jag måste dit
Nej, men allvar. Jag har ett nytt mål med mitt pengasparande, för jag vill dit ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 11 nov, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
MÅSTE dit!
11 nov, 2011 21:52 |
|
Borttagen
|
Ska åka ditt med några vänner och mami ^^ LÄÄÄÄNGTAR ♥
11 nov, 2011 21:52 |
|
Linny
Elev |
11 nov, 2011 22:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag kommer förmodligen inte dra tyvärr. Min prio för 2012 är att behålla lägenheten under seglatsen med ostindiefararen götheborg och gärna flyga till NY och Orlando med Poffe. ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 nov, 2011 22:29 |
|
si_tonks
Elev |
11 nov, 2011 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen