11/11/11 - Elevhemmensdag
Forum > Off Topic > 11/11/11 - Elevhemmensdag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
11 nov, 2011 19:56 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Maharajah: Skrivet av childhoodlight: Ja, dock kan man ju inte undangå att de som inte är Slytherinare verkligen undrar vad som försigår, hahaha... Det är okej, jag har förståelse för dig min kära vän. Slytherinare är busiga, och därför så busar vi runt som vi gör idag. Jag tycker att det är otroligt mysigt - mysigt like a boss! But it's not just you who is mischievous and has secrets *vissel* ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 nov, 2011 19:58 |
|
childhoodlight
Elev |
11 nov, 2011 19:58 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av Maharajah: Skrivet av childhoodlight: Ja, dock kan man ju inte undangå att de som inte är Slytherinare verkligen undrar vad som försigår, hahaha... Det är okej, jag har förståelse för dig min kära vän. Slytherinare är busiga, och därför så busar vi runt som vi gör idag. Jag tycker att det är otroligt mysigt - mysigt like a boss! But it's not just you who is mischievous and has secrets *vissel* ♥ Nej kanske inte, men det är la bara Slytherins hemligheter som är i fokus idag - and I like it. Självgod brukar dem säga att jag är. Ja, kanske. Men helt helt dödsseriös. Slytherin är det fränaste elevhemmet. Varning! Elevhemmet kan innehålla för många awesome människor. 11 nov, 2011 19:59 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag tycker det bör hållas till en måtta. Det är aldrig fel med love in the houses, aldrig. Och det är jättefint att se en underbar sammanhållning, indeed.
Men konkurrens är otroligt jobbigt, just saaayin'. Menar då inte att ni konkurrerar med andra elevhem, men det är ju klart att man börjar undra allt mer och mer vad det är detta handlar om när man klickar in sig i varannan tråd och läser om Slytherin, hehe!
11 nov, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag har bara en sak att säga er där ute...
What happens in the dungeons, Stays in the dungeons 11 nov, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
^INDEED!
11 nov, 2011 20:03 |
|
Borttagen
|
11 nov, 2011 20:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
11-11-11 Är slytherindagen för mugglis slytherinare men det gör ju absolut inget att vi har lite love between the houses idag också. Det borde vi föresten ha varje dag!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 nov, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
11 nov, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen