Saker du skäms för-tråden!
Forum > Off Topic > Saker du skäms för-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sten
Elev |
Jag skäms över det där att när jag äntligen vågade ta mod till mig för att gå fram till den där pojken med världens finaste hår för att säga det till honom, och hans kompis kommer fram och börjar prata med honom när jag har ett halvt steg kvar och jag fegar ur och tvärvänder. Måste sett helt bortkommen ut, för det fanns ingenting jag kunde ha låtsats att jag gick och kollade på.
Och jag skäms över att jag inte egentligen vågar gå fram för att ge honom en liten komplimang som han väl egentligen måste bli glad för, åtminstone lite grann. Och jag skäms för att jag är så himla rädd för att prata med dem jag skulle vilja prata med. och så vidare. Skäms för typ allting. 11 nov, 2011 20:27 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kan ibland skämmas över att jag är kort. Skulle gärna vilja bli lite längre. Dessutom tror alla att jag är yngre än vad jag egentligen inte är och det avskyr jag. Varför säger dom sånt? Jag blir bara sårad ibland eftersom jag inte gillar att vara den korta.
Jag skäms typ över att jag inte tar skolarbetet på allvar. Eller, det kanske jag gör, men jag pallar bara inte. Antingen gör jag det sista dagen eller inte alls ._. Jag är lat. Och sen finns det ju såklart mer. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 21:45 |
|
Emmish
Elev |
Jag skäms för att jag skäms... If that makes any sense
Someone holds me safe and warm, horses prance through a silver storm Figures dancing gracefully, across my memory ~ 11 nov, 2011 22:27 |
|
Lucy och Rose
Elev |
11 nov, 2011 22:32 |
|
superman
Elev |
Jag skäms över att jag inte gjorde slut eller ens snackade med mitt ex tidigare, jag måste verkligen ha utsatt honom för något jobbigt... det konstiga var att det var min rädsla för att såra honom på det sättet som gjorde att jag sårade honom väldigt mycket under flera månader.
11 nov, 2011 22:33 |
|
mitchan
Lärare |
Det är väl lite småawkward att inte ha nåt luktsinne och ba "åh nej känner mig lite ofräsch tänk om jag LUKTAR vad ska jag göra kan ju inte fråga nån :@" haha men det är inget farligt. Eh.
Kommer daktiskt inte på något just nu. ![]()
11 nov, 2011 22:34 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag skäms över att jag sitter och viftar med händerna i luften när HSM-soundtracket goes "WILDCATS, EVERYWHERE, WAVE YOUR HANDS UP IN THE AIR" NO I DON'T. Älskar HSM-nostalgi ♥
![]()
11 nov, 2011 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag skäms över att iförrgår när jag var på friskistoaletten kom det in en tjej och öppnade dörren(jag lovar att jag hade låst!!!). Hon sa oj. Och hör och häpna: Jag sa förlåt.
WHY DID I DO THAT??? Det är ju inte jag som ska be om ursäkt för att hon öppnade liksom, gaaaah! 11 nov, 2011 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag kan ibland skämmas över att jag är kort. Skulle gärna vilja bli lite längre. Dessutom tror alla att jag är yngre än vad jag egentligen inte är och det avskyr jag. Varför säger dom sånt? Jag blir bara sårad ibland eftersom jag inte gillar att vara den korta. THIS SOOOO MUCH </3 11 nov, 2011 23:17 |
|
Borttagen
|
Jag skäms över det jag brukar säga ibland och när jag är så omogen att jag inte erkänner att jag har fel när jag har det!
11 nov, 2011 23:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen